Glada sidan 7
Nu vill jag skriva i den här tråden som jag läst så mycket i tidigare.
Jag är glad för att vi börjat vår utredning. Det känns på riktigt nu, vi ska adoptera!
Nu vill jag skriva i den här tråden som jag läst så mycket i tidigare.
Jag är glad för att vi börjat vår utredning. Det känns på riktigt nu, vi ska adoptera!
Åh grattis Hanya!
Jag är glad för att vi har fått vårt medgivande och nu är inne i välja-land-processen.
Jösses vad det snurrar av tankar.
Tack för alla grattis, så gulliga ni är. Vi känner nog att vi vill välja det land som går fortast för oss. Just nu är vi glada för att ena organisationen (BFA) redan har hört av sig och hjälpt oss med förslag på land. Bara väntan på den andra (AC) med för att se om de har ett alternativ som känns ännu bättre.
Visst är det väl så att den här tråden startade nån gång för längesedan för att försöka se de små ljusglimtarna i den annars rätt snåriga och ibland tunga adoptionsprocessen? Nu tycker jag det behövs lite positiva tillrop här. Bidra med det lilla eller stora. Vi behöver mer solsken.
Mitt bidrag blir att de flesta rättningar i första delen av papperssamlandet blir klar i morgon. Ett litet positivt steg på vägen mot barn.
Elsa77, jag har haft koll på tradera lite då och då och till slut dök den upp. Ingen annan budade heller som tur var.
Äntligen!!!Idag gick våra papper iväg till Taiwan!
Gott nytt år! Det ska bli det bästa nånsin!
Grattis Nican, vilken rolig nyhet att få läsa om.
Hoppas det kommer fler barnbesked snart att glädjas åt.