• Zabka

Glada sidan 7

Idag fick vi ett brev från vår kommun med datum för planeringsträff + blanketter för läkarintyg som skall tas med till läkare innan planeringsträffen. Nu är vi på gång riktigt. Tjoho!!!!

• Zabka

Grattis Qermit! Hoppas att ni blir matchade snabbt! Hur många sidor lång blev er livsbok?

• Zabka

idag är jag jätteglad eftersom vi har fått vårt medgivande!!!!

• Zabka
    Maria skrev 2010-08-26 11:58:40 följande:
    Hejsan är oxå glad idag vårat LOA kom idag,,, Jippi tänk va fort det ha gått....
    Vad härligt! Grattis! Hur länge fick ni vänta?
  • Zabka

Det kanske är dags att damma av den här tråden igen? Det måste väl ha hänt massor sedan augusti?

Jag kan börja:

Jag är superglad för att alla pusselbitarna har fallit på plats och att vi har hittat "vårt" land, Colombia, och för att vi har fått börja samla papper!

• Zabka

Simba: Grattis, vad härligt det måste kännas! Tack, vi är med i gruppen!

Marie: Hoppas att det går bra att börja jobba när maken tar över!

Jemar: Grattis! Hoppas väntan blir kort! Hur länge väntade ni första gången?

Hanya: Jag är så glad för er skull!!

Mibab: Underbart!

Maisie: Underbart!

Nimbus: härligt!!

Idag är jag glad för att de blivande mor-och farföräldrarna redan tänker på vårt kommande Colombiabarn och har köpt massor av julklappar till barnet som vi fick öppna!
    God fortsättning allihopa!

• Zabka
    JEMAR skrev 2010-12-27 11:04:12 följande:
    Lycka till :).  Är det genom AC?
    Tack! Nej, vi kör via ALC.
    Går ni via AC? Kör ni privata barnhemmen eller ICBF?
    Qermit skrev 2010-12-27 17:20:02 följande:
    Bra intitiativ Nanashi! Och grattis till landlandningen. Härligt!

Jag är glad för att läsa om er andras glädje (annars har julen mest varit en downdipp för mig).
    Tack! Jag håller tummar och tår att SA och det nya systemet kommer igång ordentligt efter jul och att det går extra fort. Vi känner ju fortfarande varmt för SA efter vårt SA-köande
    Chimamanda skrev 2010-12-27 17:59:45 följande:
    Ja, kul att se att åtminstone några tar sig fram i köerna. Jul är ju annars ingen höjdare för oss som väntar och väntar.
    Det är himla drygt med köerna. Verkar det vara lång tid kvar för er?
  • Zabka
    JEMAR skrev 2010-12-28 18:06:33 följande:
    Var meningen att vi skulle skicka genom ALC denna gången. Men under vår väntan att få skicka våra papper så ändrade de reglerna. Så vi fick tänka om och börja om enom ffia även denna gången. Fick inte skicka genom ALC pga att vi redan har ett barn från Colombia men inte genom ALC.
    Hoppas att det går jättebra och jättefort via FFIA!
    lesoth skrev 2010-12-29 20:48:42 följande:
    Jag är glad för att vi snart om 1 dag, bara har 5 månader kvar (i värsta fall) att vänta innan vi får resa till våra tjejer.
    Denna månad har gått super fort, dyr men snabb Drömmer
    Hoppas att väntan blir snabb och kort. Jag kan tänka mig att ni har handlat en del kläder och saker till döttrarna Skrattande
Svar på tråden Glada sidan 7