-
va härligt för er.Nimbus skrev 2010-03-09 19:15:30 följande:Nu kan jag äntligen skriva här igen... Idag fick vi 4 nya bilder på lill-killen! Åh så lycklig man blir, kan inte fatta att vi snart ska få träffa varandra . -
Jag är glad för att vi fått faktura nummer 1, aldrig har vi varit så glad för att bli 10000:- fattigare, längtar till faktura nummer 2 och 3.
Nu går man som på nålar och undrar när när kommer PM3.....
Lycklig
-
Hoppas det går lika fort för oss att tömma vårat kontoMarie IE B skrev 2010-03-18 12:45:17 följande:Haha.. visst är det underbart! Inom loppet av en vecka i höstas fick vi en faktura på 89 000,- och en på 48 000,-, har aldrig känts så underbart att få tömma sparkontot! Håller tummarna för att de andra fakturorna kommer snart
-
Våra papper åkte till Lesotho igår med DHL så vi är också jätte glada.
Hoppas DHL arbetar fort. -
Va roligt, Vågar man sig på ett grattis, smyger fram ett grattis iallafall.Angla skrev 2010-05-13 20:54:44 följande:Är så glad, för massor av saker men kanske just nu lite extra för att jag efter alla dessa mörka år faktiskt ser ut att få bli mamma igen. Känns overkligt att ta in. -
nja det kanske inte går sämre, jag själv är rädd för att det plötsligt ska vända och att vi inte väntar barn längre.
så vi vill nästan inte få ett grattis ännu förens vi är i mål.
Angla skrev 2010-05-13 21:44:30 följande:
Ja, det går nog inte sämre i vart fall pga ett ärligt grattis
Fast vågar jag säga tack? 
-
Jag blev så glad nu, fick precis ett mail av en nybekant som ska hämta sitt barn från "vårat "land dom har precis fått RB.
Jag är super glad för deras skull, + en massa +++++++ är att så fort dom kommit iväg kanske dom börjar matcha andra dvs OSS kan man hoppas.
Fast vi kommer nog inte med förens nästa matchningsmöte men man kan ju alltid hoppas. -
Grattis underbart.LG74 skrev 2010-12-28 21:52:51 följande:Glad är jag för JEMAR som skickar idag och för mig själv som väntar på rb till vår prins i Colombia.
Ta da! Så var det avslöjat på familjeliv också. 
-
Jag är glad för att vi snart om 1 dag, bara har 5 månader kvar (i värsta fall) att vänta innan vi får resa till våra tjejer.
Denna månad har gått super fort, dyr men snabb
-
Håller mina tummar.Poppinella skrev 2011-01-03 20:12:31 följande:Nämen vad gulligt sagt Maja T! DET gjorde mig glad!
Jag trodde jag kom ihåg "alla", men ingen mig... grå mus som jag brukar vara på forum
Jag har allt varit inne och kollat här så helt borta har jag inte varit, man vill ju hålla koll på alla barnbesked och annat. Dock har jag inte skrivit pga att adoptionen har legat på is det sista året. Nu hoppas jag dock att vi snart är igång igen! -
Jag är glad för att i morgon kommer våran brevlåda vara full av uppgifter til oss och sista fakuran, aldrig har man väl längtat så efter en faktura.
Hoppas att det rullar på nu så vi kommer iväg till brudarna snart -
Hur lycklig som helst, vi står nu under "väntan på resa" på AC sidan, helt otroligt underbart det känns, fast vi vet att vi har väntat på resa så känns det endå helt underbart att se det i skrift på AC sidan.
Om bara posten kunde vara tidig idag så blir min dag ännu bättre. -
Nu är vi Äntligen Hemma
Grät när jag såg välkommen till Sverige på Arlanda, fast vi inte har varit borta jätte länge men det har varit jobbigt till och från.
Men nu är allt underbart och det var precis så bra som jag trodde det skulle vara att komma hem. -
Grattis GreenGal Underbart & ÄNTLIGEN
Massa kramar till er