Inlägg från: elsa77 |Visa alla inlägg
  • elsa77

Glada sidan 7

stort grattis till alla som får skicka sina papper det är verkligen en underbar känsla

• elsa77
    Maria skrev 2010-05-13 16:50:31 följande:
    Hejsan lite glad idag nu är våra papper snart vi kinas ambassad för stämpling sen är allt klart till att skicka ner till landet..Känns riktigt skönt ....
    Grattis det är en underbar känsla hoppas det går fort när ni får iväg papperna

Angla skrev 2010-05-13 20:54:44 följande:
    Är så glad, för massor av saker men kanske just nu lite extra för att jag efter alla dessa mörka år faktiskt ser ut att få bli mamma igen. Känns overkligt att ta in.
    Smyger in ett till grattis vilken underbar nyhet!!!

vi har varit hemma i 4 månader Det är underbart att ha två kids
  • elsa77

Kusin Knasse va härligt att allt har gått så bra!!! stort grattis

MammaSusan81 skrev 2010-05-21 19:45:02 följande:
    Grattis till BB !!Idag är vi glada mammasusan.blogspot.com/
    Va skönt på väg hem
  • elsa77

åå va mycket kul det händer stort grattis till er alla!!!

Jag är bara glad för mina små yrväder driver mig galen så allt är precis som det ska bus bus och mera bus var lär dom sig allt

• elsa77
    Zabka skrev 2010-08-25 12:12:57 följande:
    idag är jag jätteglad eftersom vi har fått vårt medgivande!!!!
    stort grattis ett stort steg taget
    Mimab skrev 2010-08-25 20:54:43 följande:
    Och jag är så glad för vi fick barnbesked i måndags! En liten kille väntar på oss i Kina.
    ÅÅ va spännande stort grattis!!

åå grattis till alla som får dricka dubbel
  • elsa77
    lesoth skrev 2011-01-31 10:48:24 följande:
    Hur lycklig som helst, vi står nu under "väntan på resa" på AC sidan, helt otroligt underbart det känns, fast vi vet att vi har väntat på resa så känns det endå helt underbart att se det i skrift på AC sidan.
    Om bara posten kunde vara tidig idag så blir min dag ännu bättre.

ååå va spännande,, undra om brevbärarna vet vilken otrolig information och lycka som sitter på ibland

Chimamanda skrev 2011-01-20 18:22:13 följande:
    Jag är glad för att vi idag fått definitiva besked från vår hemutredare att vi kommer att bli godkända! Dessutom erbjöd hon oss syskonmedgivande bara sådär! Helt snurrig och glad idag!

Stort grattis!!!

Vilken underbar måndag!! jag är så glad för mini trivs så bra på dagis!!!

• elsa77
    Zabka skrev 2011-02-21 14:18:27 följande:
    Grattis Elsa och Kluran! Vad spännande med syskonutredning!

Idag är jag glad för att vi har fått preliminärt godkänt av vårt barnhem, det gick verkligen jättefort. Nu skall vi skicka andra pappersomgången och sen börjar vår riktiga väntan på BB!
    ååå va spännande!! Hoppas det går fort nu!!! det är en underbar tid ni har framför er
    Kluran skrev 2011-02-21 13:41:21 följande:
    Grattis elsa Glad! Spännande!

Och även jag är själv glad av precis samma anledning - även vi startar nu i dagarna hemutredning för syskon. Känns spännande, pirrigt och helt fantastiskt Skrattande.

Kram! 
    Det är så kul med syskon.. ser våra leka hemma dom är alltid tillsammans och har så kul ihop,, verkligen en gåva
  • elsa77

tänk va underbart det kan vara att ringa och samla ihop intyg från myndigheter

• elsa77
    Ryssland skrev 2011-03-07 00:12:32 följande:
    Vi har väntat först ca 1,5 år på å få skicka våra papper till ryssland och sen ytterligare nästan 2 år på BB. Vår lilla kille är 2,5 år. Gissa om vi längtar
    Va roligt!!! stort grattis till er"!!
Svar på tråden Glada sidan 7