Inlägg från: chatnoir |Visa alla inlägg
  • chatnoir

Glada sidan 7

Härligt att läsa alla glada nyheter!

Jag är glad för att jag har börjat jobba deltid och det går så bra. För bara ett par månader sedan fick sonen panik om jag bara gick utanför dörren, men nu vinkar han och ler när jag går iväg. Jag ska jobba kvällar och det blir ett skönt avbrott för mig som har nattat varje kväll sedan vi kom hem från Kina (när mannen är hemma nattar vi tillsammans). Premiärkvällen gick bra, så jag känner ingen oro och sonen och maken får pappa-son tid när jag är borta. Känns toppen!

• chatnoir
    Angla skrev 2010-05-13 23:22:27 följande:
    Men när vi väntade Liten så bestämde jag mig tidigt för att njuta. Njuta av att vänta barn på alla sätt och vis. För om det går åt helvete blir livet lika svart oavsätt hur. Om det går bra och jag inte njutit så har jag ju gjort en förlust. Tänkte jag.
    Du har så rätt, men trots att jag vet det du säger kunde jag inte njuta när vi väntade sonen. Därför hoppas jag lite på att det kommer bli en tvåa här också, för då kommer jag våga glädjas hela vägen.
  • chatnoir
    Chimamanda skrev 2011-01-20 18:22:13 följande:
    Jag är glad för att vi idag fått definitiva besked från vår hemutredare att vi kommer att bli godkända! Dessutom erbjöd hon oss syskonmedgivande bara sådär! Helt snurrig och glad idag!
    Grattis!
  • chatnoir
    gottelina skrev 2011-11-30 17:43:20 följande:
    Jag kan bidra! Vi har precis fått besked på att bekräfta vår resa. Nästa helg åker vi till Kina för att möta vår son!

Grattis, och lycka till på resan!! 
  • chatnoir
    Kluran skrev 2012-02-08 13:31:21 följande:
    Idag blev vi godkända i nämnden! Nu är vi godkända för att påbörja vår andra adoption. Så spännande! 
    Grattis!
  • chatnoir
    I love life skrev 2012-03-04 19:25:20 följande:
    Idag har vi gjort iordning lillasysters rum. Storasysters kläder och leksaker hon växt ifrån tillhör numera en ny liten familjemedlem som vi förhoppningsvis får hämta snart! Glädje och förväntan! Glad
    Det låter underbart!! :)
Svar på tråden Glada sidan 7