• Blondie86

Alkohol i väntan på abort?

Frågan uppstod i diskussion på krogen med tjej som var gravid, skulle göra abort, och festade.
    Vill veta vad ni tycker är rätt och fel. Och hur ni själva har gjort/skulle ha gjort.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Alkohol i väntan på abort?
  • siamusen
    Cloud Berry skrev 2010-03-08 23:22:04 följande:
    Fast vilken ålder på fostret gäller det då?Är det okej att supa när man är i vecka 17?
    Ja, med tanke pa att aborten da sker inom snarast ser jag inga problem med det.
  • Bam
    Helene OSV skrev 2010-03-08 23:27:01 följande:
    Ja visst, jag är bäst och alla andra är idioter!När fan har jag skrivit det tycker du??Jag skriver vad JAG hade känt! För MIG hade det varit helt otänkbart att vara ute och supa i den situationen (kan öht inte se att jag skulle hamna i den situationen, kan inte se att jag skulle vara ute och supa öht oavsett situation, får inte ut något av det, jag är inte 15 år.)Men visst, ska tjejen ändå döda ungen så låt henne supa skallen av sig först, kanske behöver döva samvetet lite?
    Grattis! I ett enda inlägg dissar du folk som dricker och kvinnor som gör abort SAMTIDIGT som du framhäver dig själv som så jävla redig.
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-03-08 23:48:21 följande:
    Grattis! I ett enda inlägg dissar du folk som dricker och kvinnor som gör abort SAMTIDIGT som du framhäver dig själv som så jävla redig.
    Japp.  Fin mamma. Inga fel där inte. Vi som mördar våra barn kan inte förstå. 
  • My Girls

Varför inte? Beslutet är ju ändå taget. Vad ska man kunna göra? 

If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • Helene OSV
    Mariohn skrev 2010-03-08 23:36:02 följande:
    Duktig mamma. Stark mamma!
    Jag vet!
    Bam skrev 2010-03-08 23:48:21 följande:
    Ja, tack, visst ÄR jag bäst!

Suck!
    ♥ Olivia 031017 ♥ Sigrid 051003 ♥ Valter 080812 ♥ Fyran 1009 ♥
  • Mariohn
    Helene OSV skrev 2010-03-08 23:52:20 följande:
    Ja, tack, visst ÄR jag bäst! Suck!
    Tragiskt att du måste sätta den pressn på dig själv. Slappna av istället och erkänn att du är mänsklig. 
  • Helene OSV
    Mariohn skrev 2010-03-08 23:53:14 följande:
    Tragiskt att du måste sätta den pressn på dig själv. Slappna av istället och erkänn att du är mänsklig. 
    Alltså... allvarligt.
    Varför tror du att jag sätter nån press på mig? Och vad? Hur?
    Jag ÄR mänsklig, varför skulle jag inte erkänna det?
    Vad är det du vill att jag ska säga? Är det inte en diskussionstråd? Ska vi inte framföra våra åsikter?

Du hoppade på mig efter ETT inlägg! Varför?
  • Mariohn
    Helene OSV skrev 2010-03-09 00:01:35 följande:
    Alltså... allvarligt. Varför tror du att jag sätter nån press på mig? Och vad? Hur? Jag ÄR mänsklig, varför skulle jag inte erkänna det? Vad är det du vill att jag ska säga? Är det inte en diskussionstråd? Ska vi inte framföra våra åsikter? Du hoppade på mig efter ETT inlägg! Varför?
    Jag hoppar inte på dig. Jag är bara trött på att se hur du förgäves försöker vara perfekt i alla trådar. Det blir liksom löjligt. Bara att du säger att man ska ta livet av ett barn om man gör abort får mig att hånle. Tyvärr. 
  • Helene OSV

Är man inte mänsklig om man vet att man inte skulle festa dagarna innan en abort?
    Är man inte mänsklig om man vet att man inte ens skulle göra en abort?

Är man inte mänsklig om man inte har samma åsikter som... er?

• Mariohn
    Helene OSV skrev 2010-03-09 00:03:36 följande:
    Är man inte mänsklig om man vet att man inte skulle festa dagarna innan en abort? Är man inte mänsklig om man vet att man inte ens skulle göra en abort? Är man inte mänsklig om man inte har samma åsikter som... er?
    Jodå. Jag skulle inte kunna dricka även om jag skulle göra abort. Det hade inte känts bra. Men jag nedlåter mig inte till att säga att folk som gör abort tar livet av sina ungar. 
Svar på tråden Alkohol i väntan på abort?