• wildaandersson

    Vår dotter ska dö

    Vår dotter lever inte så länge till.......Känns overkligt. Är så rädd för vad som kommer att ske. Hur kommer hon att dö? Vad händer sen. .....???? Vill inte att hon ska lida. Vill inte släppa henne. Varför???

    Vad kommer att hända när hon somnat in? Blir hon kall och stel...börjar hon ruttna?? VIll bara ha kvar vår lilla prinsessa. När måste vi lämna henne ifrån oss. Vet ingenting. Det är inte normalt. Mitt barn hör ju hemma hos mig........

    Men snälla snälla någon. Ta hand om min prinsessa.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-09 09:37
    Vill klargöra att vår dotter fortfarande kämpar...Hon har det så jobbigt med andningen. Vill tacka alla som skänker henne och oss sina tankar och sitt stöd. Det värmer och betyder så otroligt mycket.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 13:29
    Lilla Wilda har varit stabil 2 dagar i rad nu. Jippi! Visst behöver hon syrgas emmellanåt men hon har inte lika ont och är vaken och myser i korta stunder. Men hon har ju lurat oss många gånger hittills. Vi är glada för alla stunder vi får med henne då hon slipper ha ont.
    Tack ALLA för all värme och omtanke ni skänker. Gör oss jätterörda. Vi är sååå tacksamma för allas stöd. En tanke räcker långt...........

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-17 08:23
    Lilla WIlda kämpar vidare Utvecklas varje dag sakta men säkert. Visst är det är en berg och dalbana och vi slits mellan hopp och förtvivlan nästan dagligen vilket är jätte påfrestande. Men vår prinsessa har valt att busa med oss och vi hoppas att vi får ha henne hos oss läääänge. Alla som vill kan ju följa oss på www.wildaandersson.blogspot.com

  • Svar på tråden Vår dotter ska dö
  • Mama Africa

    Har inga svar på dina frågor och kan heller inte sätta mig in i er sits, men vill ända skicka över en varm kram...

  • Sharatain

    en tanke som kan vara till tröst är att din dotter inte ska DÖ snart... utan att hon ska LEVA en liten stund till..

  • Vårkänslor
    Sharatain skrev 2010-03-08 20:03:44 följande:
    en tanke som kan vara till tröst är att din dotter inte ska DÖ snart... utan att hon ska LEVA en liten stund till..
    Kunde inte ha sagt det bättre.. Så fint!
  • NåFränt

    skickar över varma kramar till dig, din familj och till lilla Wilda!


    Tänker på er..

  • Mördarsnigeln

    Så obeskrivligt jävligt. Det borde vara förbjudet för små barn att dö.
    Sänder en tanke till dig och din familj i detta svåra.


    När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
  • SmileyMalin

    Grattis till er vackra lilla dotter!
    Så ofattbart grymt att ni och hon måste gå igenom detta {#lang_emotions_cry}


    Nellie 060510 Leah 090921
Svar på tråden Vår dotter ska dö