Inlägg från: ladyhawk |Visa alla inlägg
  • ladyhawk

Hyregäst-bstämmelser för byte av vitvaror?

Det står nog på Hyresgästföreningens hemsida

www.hyresgastforeningen.se/eprise/main/hgf/index.html

Lagliga rättigheter

I underrubrikerna till vänster hittar du det mesta om rättigheter och skyldigheter inom det hyresjuridiska området. Är du medlem och har loggat in dig på webbplatsen får du tillgång till mer, exempelvis ''Elektronisk medlemsservice'' med en utökad faktabas av frågor och svar samt möjlighet att skicka in en fråga direkt till våra jurister. Du får också tillgång till faktablad samt blanketter som underlättar när du ska skriva avtal och kontrakt.

• ladyhawk

Man måste vara medlem, då är det bara att logga in. Men du kanske har loggat in?

• ladyhawk

Agaton: hur fixar man den?

Jag hade en kyl som pep... lyckades få den bytt, men inte förrän jag blandat in Hyregästföreningan. Blä... : -(

• ladyhawk

Så här: (tyvärr kan jag inte logga in och kolla, är medlem men inte anmäld till detta)

För att registrera dig fyller du i ditt medlemsnummer och födelsedatum nedan. Medlemsnumret hittar du på ditt medlemskort eller i adressetiketten på baksidan av Vår bostad.

Behöver du hjälp med att registrera dig som användare kan du kontakta vår webbsupport på
    telefon: 08-407 46 65
    Öppettider: mån-fre 8.00-21.00 lör-sön 10.00-17.00
    Du kan även skicka mejl till webbsupporten
    Mejl besvaras inom 24 timmar

Medlemsnummer (7 siffror)

Födelsedatum (ÅÅÅÅMMDD)

• ladyhawk

Kompressorn brukar paja om man flyttar vitvaror... inte för att jag skulle vilja kånka runt kylen runt lägenheten, men det funkar ofta.

• ladyhawk

Ingen aning, har aldrig varit inloggad. Sorry...

Svar på tråden Hyregäst-bstämmelser för byte av vitvaror?