• Anonym (busfrö)

Onani: när, var & hur?

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

• Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Anonym (Sötsur)
    När onanerade du senast? I förmiddags

Var onanerade du senast? På toaletten på jobbet efter lite sexmessande med sexig man som kan hetsa upp mig med några få ord (el smileys Bara man förstår innebörden av dem ).

Hur onanerade du senast? Med fingrarna smekandes clittan och musen (vått och härligt)

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation? Kvinna, 40, gift (och kåt som attan)
  • Anonym (busen)
    Anonym (Sötsur) skrev 2011-05-16 21:08:18 följande:
    När onanerade du senast? I förmiddags

Var onanerade du senast? På toaletten på jobbet efter lite sexmessande med sexig man som kan hetsa upp mig med några få ord (el smileys Bara man förstår innebörden av dem ).

Hur onanerade du senast? Med fingrarna smekandes clittan och musen (vått och härligt)

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation? Kvinna, 40, gift (och kåt som attan)
    Åh, du var lite busig mot din riktiga man med andra ord :D

kör hårt
  • Anonym (Sötsur)
    Anonym (busen) skrev 2011-05-16 21:34:44 följande:
    Åh, du var lite busig mot din riktiga man med andra ord :D
    kör hårt
    Haha, nu framgår ju faktiskt inte det av texten huruvida det var maken eller inte. *ler hemlighetsfullt*
    Fast Busen kanske vet hur det ligger till?
  • kkone1

någon låt tjej som är sugen att snacka lite sitter just nu med Kuken i handen :) pm !!; )

• Anonym (busen)
    Anonym (Sötsur) skrev 2011-05-16 22:02:54 följande:
    Haha, nu framgår ju faktiskt inte det av texten huruvida det var maken eller inte. *ler hemlighetsfullt*
    Fast Busen kanske vet hur det ligger till?
    mmm busen vet nog dessvärre det ja :P
  • dlsa

När onanerade du senast? Igår kväll

Var onanerade du senast? Framför datorn chattandes med en mkt trevlig tjej;)

Hur onanerade du senast? Framför webcam så att tjejen kunde se "finalen"

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation? Man 36 Gift

• småsugen

När onanerade du senast?
    I morse

Var onanerade du senast?
    I sängen

Hur onanerade du senast?
    Blev väckt av kåt man och blev tagen liggande bakifrån. Sen vaknade barnen. När jag lämnat på dagis åkte jag hem och lade mej i sängen igen. Först en snabb orgasm m rabbit, sen en med fingrarna. Och sen sov jag en halvtimma. Helt underbar start på dagen!

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    Kvinna, 40+, gift, 3 kids (fortfarande )

• Anonym (Sötsur)
    När onanerade du senast? I morse och i förmiddags.

Var onanerade du senast? Först i sängen. Senare på toaletten på jobbet. Hade fått messat en underbart sexig filmsnutt till min mobil (har kikat på den över 30ggr idag).

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation? Kvinna, 40, gift (fortfarande)
  • Eriko3
    Anonym (Sötsur) skrev 2011-05-19 17:35:18 följande:
    När onanerade du senast? I morse och i förmiddags.

Var onanerade du senast? Först i sängen. Senare på toaletten på jobbet. Hade fått messat en underbart sexig filmsnutt till min mobil (har kikat på den över 30ggr idag).

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation? Kvinna, 40, gift (fortfarande)
    Låter underbart, vilken film var det?, tänkte kåta upp min fru.
  • Anonym

nu, till bukkakeporr (ej japansk), höger hand, massa babyolja.

Svar på tråden Onani: när, var & hur?