• Anonym (busfrö)

Onani: när, var & hur?

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

• Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Anonym (kamera)

När? 
    För en timme sen ca.

Var?  
    I sängen.

Hur?
    Jag började med att filma mig själv med kameran när jag smeker mina inoljade bröst (som nu är lite gravidsvullna). Sen tittade jag på filmklippet och började sakta smeka min mus. Efter det satte jag upp kameran så jag kunde filma hur jag smekte mig själv och öste på med olja. Var nära att komma hela tiden men kämpade för att dra ut på det. Avlsutade med att titta på hela klippet. Härligt att se när jag smeker mig själv över bröst och mus och samtidigt komma i en hård orgasm.  

Vem?
    Gravid tvåbarnsmor, 33 år. 

• Platypus
    Anonym (kamera) skrev 2011-08-07 22:17:00 följande:
    När? 
    För en timme sen ca.

Var?  
    I sängen.

Hur?
    Jag började med att filma mig själv med kameran när jag smeker mina inoljade bröst (som nu är lite gravidsvullna). Sen tittade jag på filmklippet och började sakta smeka min mus. Efter det satte jag upp kameran så jag kunde filma hur jag smekte mig själv och öste på med olja. Var nära att komma hela tiden men kämpade för att dra ut på det. Avlsutade med att titta på hela klippet. Härligt att se när jag smeker mig själv över bröst och mus och samtidigt komma i en hård orgasm.  

Vem?
    Låter underbart
  • Anonym

När onanerade du senast?
    Strax före lunch

Var onanerade du senast?
    På toaletten på jobbet (nystädad och fin)

Hur onanerade du senast?
    Med högerhanden och lite noveller på mobilen. 
    Ovanligt skönt men så var jag också väldigt sugen och novellen bra.

Varför onanerade du senast?
    Kommit in i en riktig kåtperiod. För kåt för att kunna koncentrera mig på jobbet trots, eller på grund av, mycket sex i helgen både med frun och på egen hand.

Gift man på 42 år, två barn

• Meanducklove
    När? 
    För en timme sen ca.

Var?  
    I sängen.

Hur?

Vem?

Låter ju helt underbart... Får lust att se...
  • busjamten
    När? 
    För en timme sen ca.

Var?  
    I sängen.

Hur?

Vem?
    oh, vilken drömkvinna du verkar vara
  • Anonym

När?
    I morse

Var?
    I sängen i morgonsol

Hur?
    Är så lätttänd, låg bara och fantiserade om dig i en kvart utan att röra vid mig och det var nära.. sedan smekte jag mina svullna bröst, nöp lätt i vårtorna som var stenhårda. Fick skynda mig med handen ner över min mjuka mage och ända ner i det svullna våta, det var nära att gå men jag lyckades dra ut det i 10 minuter, det rann,  jag skrek.
    Min fitta är ständigt svullen och värkande, jag längtar efter dig i mig och hos mig

Vem?
    Kvinna, 42, singel, inga barn.

• jajoh

När?
    I morse

Var? 
    framför datorn

Hur?
    med handen

varför?
    inte samma sex behöv  

• Jonzonto

När? 
    Igår kväll

Var? 
    Framför datorn

Hur?
    Med handen bara

Vem?
    Man, 31, singel och jämt sugen, 1 barn 

• Anonym (igår)

När?
    Igår em.

Var?
    Framför porrfilm på datorn, sen förflyttade jag mig till sängen.

Hur?
    Naken med vibrerande dildo.

Vem?
    Kvinna, singel, 23 år, inga barn.

• Hoppetfinns

När onanerade du senast?
    Nyss, pga. läst alltid trevligt å roligt på denna tråd!!

Var onanerade du senast?
    På toaletten här på jobbet!!

Hur onanerade du senast?
    Med min trogne vän "fröken höger"

man, 37år, gift

Svar på tråden Onani: när, var & hur?