• Anonym (busfrö)

Onani: när, var & hur?

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

• Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Janice01
    När onanerade du senast? För 2 minuter sen

Var onanerade du senast? På toaletten på jobbet.

Hur onanerade du senast? Smekte med fingrarna efter ha blivit kåt här på FL. tog 1 minut högst!

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation? Kvinna, 40+ och sambo.
  • Finnen

Onanerar nu. Önskar att jag hade sällskap som ville onanera med mej

• Anonym

När onanerade du senast?: imorse när jag vaknade

Var onanerade du senast? Blev i sängen, lättast så :P   

Hur onanerade du?: Smekte klittan samtidigt som jag läste en sexblogg. Två ursköna orgasmer. Kan förresten tipsa om denna sexblogg - Sin och Temptation, man kan googla på det. Väldigt upphetsande blogg med både bilder, noveller och bloggarna bakom beskriver deras egna sex.....

• Anonym (pirrig)
    Anonym (busfrö) skrev 2010-03-09 15:10:05 följande:
    Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?
    När? nu! efter kollat porr o läst trådar här om alla som onanerar.. shit va kåt man vart!

Var? vid datorn nu men ska till sängen snart o göra färdigt efter ett par timmar här o liggat på gräsen till orgasm ett tag nuSkäms
    Hur? smeker kuken sakta o mjukt, behövs inte mer snart... mmmnSkäms

Man då o särbo. blir inte sex så ofta.
  • teknikfreak

När?:  För ett par timmar sedan

Var? I min säng 

Hur? Med min vibrator/dildo, kom först en gång och fortsatte onanera innan den orgasmen klingat av helt och kom en gång till väldigt intensivt!

Kvinna, 39 år, distansförhållande, hade sex igår men lite bakiskåt idag och partnern var inte här....

• Anonym

När onanerade du senast? 2 minuter sedan (efter att ha läst den här tråden) 

Var onanerade du senast? I soffan (ensam hemma)

Hur onanerade du senast?  Stack handen i jeansesn, gnugga lite snabbt med fingrarna och kom direkt!

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation? 23, sambo, ett barn.

• skogsman

Precis klar.
    I soffan
    Med väl inoljad hand
    Man 51, särbo 

• DankoJones

När: ca 40 minuter sen. Var: jobbets dusch då jag kört ett nattskift. Hur: med handen och en beskådare. Man, 27 år. Singel.

• Anonym (nice)
    DankoJones skrev 2012-03-05 12:49:48 följande:
    När: ca 40 minuter sen. Var: jobbets dusch då jag kört ett nattskift. Hur: med handen och en beskådare. Man, 27 år. Singel.

vem var beskådaren??
  • DankoJones
    Anonym (nice) skrev 2012-03-05 12:56:20 följande:
    vem var beskådaren??

En tjej i 20 års åldern som är här och städar varje måndag och under alla år här så har man fått en bra kontakt med henne så hon kom in för att städa medans jag stod där. Hon såg chockad ut först men sen stod hon bara kvar och tittade.
Svar på tråden Onani: när, var & hur?