Inlägg från: HäxanSurtant3 |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant3

Sänk abortgränsen!

Triskele skrev 2010-03-11 22:05:39 följande:
    Tyvärr kostar det ju en slant. Men det är ju det säkraste sättet att undvika framtida graviditeter. Man får hoppas att det subventioneras i framtiden. Jag har mer än en partner. Jag attraheras inte sexuellt, däremot har jag en sexdrift och njuter av sex. Motsatsen till bisexuell kan man se det som, om det gör det lättare att förstå.
    ok, men du tänder alltså inte på din partners utan de är mer som ett hjälpmedel tillfredställa din sexdrift? Gäller det både kvinnliga och manliga partners?
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-11 22:08:36 följande:
    Vafan, har en dåre kapat tråden nu också
    men en underhållande sådan.. låt den hållas..
  • HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-11 22:09:39 följande:
    Hörrö, lämna tråden. Du är ute och cyklar.
    men stinky-erkänn nu du ju föraktar hela det manliga släktet!!! erkänn!!!
  • HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-11 22:12:35 följande:
    Nä, jag är en sån där KVINNOFÖRAKTARE för KVINNOR BARA VÅLDTAR! 
    jag visst det-!!!! hemska feminist! Det är du -du och den där Gudrun-all är ert fel!
  • HäxanSurtant3
    Triskele skrev 2010-03-11 22:12:50 följande:
    Gener. Vi verkar ha det genetiskt så jag kommer att testa barnet för brist och sätta in tillskott därefter för att minimera risken för att det utvecklar samma problem. Sen var säkert kombinationen allvarlig näringsbrist under uppväxten en bidragande orsak. Så länge jag håller vitaminnivån uppe så löper jag ingen risk för återfall som tur är. Trist bara att sjukvården inte tänkte på att testa om det var somatiskt under hela denna tid. Det hade besparat mig många förlorade år. Det har som positiv effekt fått resultatet att andra släktingar upptäckt sin d-vitaminbrist dock, så deras somatiska problem har förstås minskat när dom ökat intaget.
    hua nu ger du mig dåligt samvete-har slarvat kopiöst med AD-droppar till min son...rent av glömt dem helt merparten av den tid han skulle haft dem :(

men han är pigg och glad....så nog ingen skada skedd. Och han äter som en häst
  • HäxanSurtant3
    Triskele skrev 2010-03-11 22:15:35 följande:
    Jag försöker faktiskt ge samma tillbaka som jag får. Oavsett könet. Jag saknar enbart sexuell attraktion dock så övriga attraktionstyper är bra som substitut.
    Är du säker på du inte lider av en psykisk blockering bara som du kan lösa upp mha terapi?

Ursäkta men det låter som en form av förträngning...i all välmening.
  • HäxanSurtant3
    mieitte skrev 2010-03-11 22:15:17 följande:
    @ShadillyJag tycker nog att du försöker försvara vad Gudrun Schyman har gjord samhället för tok, så förstår jag att du är förbannad över mitt inlägg om Gudrun Schymans syn om kvinnan som inte passar den kommunistiska kvinnan och synen på samhället.
    du tycker inte du är lite enkel spårig som skyller precis all abortproblematik på Gudrun schyman, kommunismen och feminismen?
  • HäxanSurtant3
    Shadilly skrev 2010-03-11 22:22:31 följande:
    Say what now? Jag säger ju att du ska starta en hel tråd om det.
    kvällens första asgarv...haha..tack..
  • HäxanSurtant3
    Triskele skrev 2010-03-11 22:32:07 följande:
    Nja, har varit sån jämt. Det är en så grundläggande sak så jag är skeptisk till att det skulle handla om förträngning, då skulle det bitvis ha trängt igenom isf. Sånt håller sig inte under ytan med jämnmod. Vilket t.ex. bisexuella som förtränger sin attraktion till ett kön ofta blir varse. Sen ska du inte oroa dig för ditt barn, byt ut dropparna till enbart D-vitamin bara så riskerar du inte a-vitaminförgiftning heller. Att kolla att nivån är ok görs lätt med ett blodprov. Nya rekommendationer säger ju att barn ska få extra tillskott under vintermånaderna speciellt. Förebygger en mängd sjukdomar. Livsmedelsverket gör en stor studie detta år om nivåerna ligger som dom ska hos befolkningen.
    oha, jag får väl börja de honom d-dropparna igen då..men han är 2 år så ha ska ju inte behöva dem längre?  jag är så otålig-de droppar ju såg segt...:(
  • HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-11 22:39:56 följande:
    Ja! Heil Gudrun!
    *sitter och guppar av skratt*
Svar på tråden Sänk abortgränsen!