• Jen 80

Aletråden nr 20

Japp, hittade hit

Grattis till Vilmer på 2 års dan!!{#lang_emotions_flower}

Och grattis till jobbet onda!! 

Josephine: Jättetrevligt med sällskap idag i det underbara solskenet!! Får vi göra oftare Och du är välkommen o kika på köket när du vill!!

Malle: Åh nej magsjuka!! Hoppas loppa-fia kryar på sig snabbt!!

Fy fasen vilken träningsvärk jag har från gymet igår.. men man ska väl inte klaga, får väl hoppas att det e ett tecken på att det ger nåt...

• Jen 80

Är det förresten nån som vet om mamma/barn på life är helt borttaget nu, lr bara borta tillfälligt?? Skulle boka mig på det för imån, men fanns inte kvar ju....

• Jen 80
    Kyssen: Ja, väldigt kort testperiod i så fall... en hel termin får man väl åtminstone ge det.....!!!
  • Jen 80

Åh, kul o höra att Gabriels operation gått bra!!!

ninna: Härligt att det känns bättre, o hoppas känslan håller i sig!

• Jen 80

Åh vad det pratas resor!! Jag vill med iväg!!! Det e ju så underbart o komma iväg från allt vad hushållsarbete heter o bara vara ledig o njuta av sol o mat!!! Men men det får nog vänta ett bra tag här.. just nu har pengarna gått åt köket o sen e det badrummet kvar med.. hmmm kanske vi kan leva med det gamla badrummet ett tag till..

Smyckis: Vad härligt att ni får huset fixat tidigare o slippa vänta!! Jag tycker hornbach har fina tapeter till rätt bra priser!

zina: Trist o inte kunna träna, men hoppas knät blir bättre med tabletter o övningarna!!

Idag blir det full rulle här. Först på fm kommer en fd arbetskompis hit med sin lilla son, sen när hon åker ska jag hämta mamma i älvängen från bussterminalen, hon ska komma hit för o sen på kvällen se Emelies dansuppvisning som hon har med dansgruppen.

• Jen 80
    {#lang_emotions_flower} Grattis Memoria!! Hoppas du får en riktigt fin dag!! {#lang_emotions_flower}

Josephine: Kul med mer jobb, eftersom du trivs så bra, o framförallt inte helt fel med extra klirr i kassan!

Här är lillan extremt snorig, men iaf feberfri igen. O båda barnen hostar mycket, hann inte bli riktigt friska från första förkylningsomgången innan nästa kom...
  • Jen 80
    Tjorvis: Åh kul med shopping i lugn o ro!!

Jag som trodde att Isabella var feberfri nu, hon har verkat så pigg, men kollade tempen iaf o visst hade hon feber än..blääh! Får väl avvakta nån dag till, sen får det bli vc ifall det inte blir bättre.
    Själv kände jag mig pigg o kry imorse, men helt plötsligt mitt på dan slog förkylningen till på mig med, med rejäl kraft!
  • Jen 80
    {#lang_emotions_flower} Grattis till Joel!! {#lang_emotions_flower}

Mia: Klart grabben sladdar, svänga e för mesar

Malle: Hoppas det håller sig som bara illamående för K, så ni slipper kräkset iaf!!

Josephine: Jodå, det gick ok o jobba, men känner mig allt annat än bra... har ingen feber, men känner mig febrig o huvvet värker o snorigt värre e det!! Men hade ändå en lugn dag på jobbet som tur var, med kul arbetsuppgifter, börjat med påskmarsipan!!
    Isabella feberfri idag, sköööönt!!!

Kyssen: Är det bättre med Ella idag?
    Visst e det sött när dom små vinglar fram!! Isabella går oxå så gott som "heltid" nu Även börjat gå lite ute med skor, går ok!

Maria: Skönt att det läker så bra för Gabriel!! Och vad skönt att han verkar va lugn så han inte slår sig så.. Undrar just hur det hade gått om Isabella hade behövt operera sig o va stillsam, hon flänger ju runt heeeela tiden, man e glad om hon sitter i barnstolen så länge så man hinner få i henne åtminstone ett par skedar mat.... O hatar bilen med, antagligen för att man måste sitta still...!!
  • Jen 80
    zina: Nä va trist!!  

fenurila: Japp, fika sugna här med ifall vi bara e friska!!

Väntar på att jag kan ringa till vc o få en tid till E, hon hostar så hon spyr på kvällen. Tror hon behöver nåt luftrörsvidgande...
  • Jen 80
    Modesty: haha..redan rastlös!! O så börjar din ledighet med sånt här fantastiskt väder...
Svar på tråden Aletråden nr 20