• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • Josephine78

Glömde skriva framför länkarna vilken som är presentationstråd och list tråd men ni märker ju själva vilken som är vilken

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • fenurila K o L t

tjingar

Det riktigt suger om vissa regler
  • Ledilnaan

Jösses, redan dags för en ny tråd? Tyckte vi bytte för bara nån vecka sedan...Tiden går på tok för snabbt.

• Jen 80

Japp, hittade hit

Grattis till Vilmer på 2 års dan!!{#lang_emotions_flower}

Och grattis till jobbet onda!! 

Josephine: Jättetrevligt med sällskap idag i det underbara solskenet!! Får vi göra oftare Och du är välkommen o kika på köket när du vill!!

Malle: Åh nej magsjuka!! Hoppas loppa-fia kryar på sig snabbt!!

Fy fasen vilken träningsvärk jag har från gymet igår.. men man ska väl inte klaga, får väl hoppas att det e ett tecken på att det ger nåt...

• MiaB72

Så var jag här

fenurila: Jaha, då var det inget att ha då nej, det var ju synd!

• Jen 80

Är det förresten nån som vet om mamma/barn på life är helt borttaget nu, lr bara borta tillfälligt?? Skulle boka mig på det för imån, men fanns inte kvar ju....

• Memoria

josephine: Bra jobbat!

Malle: Fy för magsjuka... hoppas det inte sprider sig.

zina: Helrenovering på Zigge. Perfekt innan han gör något skojigt med kattdamerna.
    Nej, det är ju inte så att jag vill bli förknippad extra med en så trist sak. Räcker ju med att jag måste se mig i spegeln varje dag

Maria: Lycka till imorgon!! Hoppas att allt kommer att gå bra.

• Kyssen
    Jen 80 skrev 2010-03-09 21:19:13 följande:
    Är det förresten nån som vet om mamma/barn på life är helt borttaget nu, lr bara borta tillfälligt?? Skulle boka mig på det för imån, men fanns inte kvar ju....
    Skulle oxå boka igår när jag var där och det gick inte. Frågade kvinnan i receptionen om det var borttaget eller bara inställt men hon visste inte. Ville man veta fick man kontakta Åsa Alvetjärn. Själv tänker jag maila och "klaga" lite. Tycker det är trista att det ställer in  och tar bort pass hur som helst. Köper man ett årskort så kanske man gör det för att man gillar vissa pass, är det då ok att ta bort och ändra hur man vill? Förstår ju att man inte kan ha pass där folk inte kommer, men att dra in ett pass efter 4-6 veckor känns som en lite kort testperiod..
  • Jen 80
    Kyssen: Ja, väldigt kort testperiod i så fall... en hel termin får man väl åtminstone ge det.....!!!
  • Kyssen

Jen: Precis min åsikt oxå. Okej om det varit 0 personer på passen, men vi har ju iaf varit runt 5 st per gång..

Svar på tråden Aletråden nr 20