Inlägg från: Josephine78 |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Aletråden nr 20
  • Josephine78

Glömde skriva framför länkarna vilken som är presentationstråd och list tråd men ni märker ju själva vilken som är vilken

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Josephine78

Goddag

Har det lungt och skönt här hemma just nu. Bianca är ju i skolan, sambon och Linnéa är iväg och hälsar på hans mamma. Gott att ha lite egen tid innan man ska bege sig till jobbet!!

Fika vill jag också vara med på Hoppas det blir en dag jag är ledig annars får jag väl sätta upp en fika själv eller ngt

• Josephine78

Godmorgon!!

Skönt o höra att Gabriels operation gick bra

malle: Hoppas du får en tid snart nu när du har bestämt dig, hur mår ni där hemma? Ingen mer som är magsjuk? Det var en lapp uppsatt på dörren vid dagis att det går magsjuka..

zina: Vad härligt att det går bra för dig, grattis!! Här är jag också glad för jag kan äntligen få på mig några av mina "gamla" byxor Grattis till Molly också!!

Nästa vecka har jag tänkt ta mig till ÖF på torsdag om ngn annan ska dit, var länge sen!!!

• Josephine78

Godmorgon {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny} iga lördag!! Hoppas alla får en bra dag!

• Josephine78

Min favorit vann i melodifestivalen, gillar hennes röst men gillar dock inte att titta på henne när hon sjunger..

Precis när hon vann så vaknade en gallskrikande Linnéa, jätte varm, tog en temp och den visade 39,8.. Hostar som en galning sådär helt plötsligt igen och upp kom en spya.. Inte nice, tror inte det är magsjuka utan är nog för att hon hostar samt att febern kom så hastigt och lustigt..

Sambon är inte hemma heller, han är med sin pappa i deras sommarstuga och grejar.. Kommer hem imorgon, kan ju hoppas att inget händer under natten..

Jaja, ligger i sängen och surfar, kollar på tv och lyssnar på en sovande liten dam..

• Josephine78

Godkväll tråden!

Anette: Kan inte heller hjälpa dig ang ngn öf i bohus, tyvärr!!

malle: Stackars hund Och dina fönster är nog snyggare än vad mina är iaf, här är dom hur smutsiga som helst samt att det finns lite hand avtryck här o där av små och stora fingrar/händer

• Josephine78
    AnetteGunnarsson skrev 2010-03-15 09:07:33 följande:
    det är väl i nol de flesta går på öppna förskolan här eller?vilka dagar o tider e det?
    Japp dom flesta går i Nol, där har dom öppet måndagar och torsdagar 9-12
  • Josephine78
    smyckis:  Sedär ja Han växer ju och mår bra så lite nergång på sin vikt kurva gör nog inget.. Linnéa vägde ju 9960 på sin 1 års kontroll haha haha.. Och det är ju bara lite mer än 1 kg mer än din lille som är yngre
  • Josephine78

Här fortsätter sjukstugan så jag ringde bvc idag, fick en tid till läkaren 16.30 idag, ska bli skönt att få komma dit så dom kan titta vad det kan vara

Svar på tråden Aletråden nr 20