Aletråden nr 20
tjingar ![]()
tjingar ![]()
Vi sade så att vi har ju 2 år på oss att hitta ett befintligt eller att bygga ett nytt (om priserna går hand i hand) för då är det dags för Joel att börja skolan
Huset var bättre på bild än IRL små rum och massor med vinklar och massor med mögel.
Vi skall kika lite efter hus bakom Maden skolan bättre tomter där och nära till skolan utan för mycket bilvägar
Hoppas verkligen att alla som är sjuka blir friska snart.
Jag tänkte faktiskt ha en fika också då jag bara "drar" här hemma just nu skall kolla bara så vi inte har några sjuklingar här hemma. Det var ju ett jäkla tag sedan jag hade fika
så det är väl på tiden att jag har det
Här passade vi på att köpa målafärg till vardagsrummet samt lite tjafs på ikea också
Hoppas alla får en skön kväll
Smyckis: Jag gillar Sportlife då deras solarier är mycket effektiva
Här har man en sjuk Ebba igen
hon var hemma hela förra veckan och gick idag till dagis men de ringde vid 12 och då satt skruttan och storgrät och hade ont i örat. Men med nässprej och film i mammas och pappas säng så är allt frid och fröjd igen ![]()
Hejsan världens bästa tråd
Hoppas verkligen att denna grymma magsjuka släpper sitt grepp om alla
Här här vi en Joel som fyller hela 4 år idag Helt otroligt vad snabbt tiden går ![]()
Zina: Nej vad surt det var ingen glad nyhet direkt
Joel tackar för alla grattis och sover nöjt nu brevid mig då det hände en olycka i hans säng och i brist på potatismjöl fick det bli maizena
Godnatt kära vänner och hoppas alla får en bra natt.
Tänkte se om någon var suga fiken i nästa vecka???
Då har jag lagt upp fika i list tråden ![]()
Gör jag fel????? kan inte se om vi får tillbaka eller rest (men vi får troligtvis tillbaka som alla andra år)
YES vi får tillbaka ![]()
79 Maria: Ta nu vara på dig och lillbebben i magen
Memoria: Riktigt tråkigt med tjänsten men skönt iallafall att slippa bli arbetslös.
En annan lyckades överanstränga knät i måndags så pass att jag var på G att åka in med det till sjukan. Men isbandage på i några timmar i går och i stort sätt hög låge med benet (och uttråkad till tusen) så gick svullnaden, rodnaden samt värmen bort hyfsat iallafall. Så jag skall nog börja lyssna på mig själv (den duktiga som alltid ger råd till andra) och använda kryckorna när jag är utomhus
I dag blir det läkaren köpa en ny vigselring ( tål inte guld) och sedan skall jag köpa transferpapper för mina tatueringar som jag skall göra
Vi har sagt så att i år skall vi fira våran bröllopsdag (12/4) vi har båda alltid glömt av den hahaha men i år har jag fixat barnvakt den helgen, bokat tid hos tatueraren (en kompis till mig) som jag och Hasse skall till och göra samma tatuering samt jag skall göra lite till ![]()