• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • Memoria
    {#lang_emotions_flower} Grattis till stora Joel!!  {#lang_emotions_flower}

mk:många fina namnförslag!

mia: coolt att E kan sladda. Tack för grattiset.
  • Jen 80
    {#lang_emotions_flower} Grattis till Joel!! {#lang_emotions_flower}

Mia: Klart grabben sladdar, svänga e för mesar

Malle: Hoppas det håller sig som bara illamående för K, så ni slipper kräkset iaf!!

Josephine: Jodå, det gick ok o jobba, men känner mig allt annat än bra... har ingen feber, men känner mig febrig o huvvet värker o snorigt värre e det!! Men hade ändå en lugn dag på jobbet som tur var, med kul arbetsuppgifter, börjat med påskmarsipan!!
    Isabella feberfri idag, sköööönt!!!

Kyssen: Är det bättre med Ella idag?
    Visst e det sött när dom små vinglar fram!! Isabella går oxå så gott som "heltid" nu Även börjat gå lite ute med skor, går ok!

Maria: Skönt att det läker så bra för Gabriel!! Och vad skönt att han verkar va lugn så han inte slår sig så.. Undrar just hur det hade gått om Isabella hade behövt operera sig o va stillsam, hon flänger ju runt heeeela tiden, man e glad om hon sitter i barnstolen så länge så man hinner få i henne åtminstone ett par skedar mat.... O hatar bilen med, antagligen för att man måste sitta still...!!
  • Kyssen

Jen: Ja ursött!! Agnes är fortfarande i zombie-stadiet där hon går med armarna rakt ut för att hålla balansen =)!!

• Malleballebuse

Maria: Edvard skulle passa toppen eller Herbert, Helmer är också fint.
    V stirrade på mig och undrade om jag var riktigt klok när jag sa Ture
    Din svägerska var toppen trevlig.

Kyssen: gulle Agnes.

Kalle är inte magsjuk
    Han käkade en hel påse med pågens gifflar och en cola till lunch så det får vi bedöma som friskt nog för att gå i skolan i morgon.
    Inga spyor alls så där får han också godkänt.

• Zina

jaha, tack så mycket!!!! restskatt på 8000:-
    så ingen semester eller skoj för oss på hela sommaren buhu!

mamma till Emma 0201, Ida 0404, Maja 0505, Molly 0907
  • Kyssen

Zina: Åååå vad drygt... Har lyckligtvis aldrig haft restskatt, men lider med dem som får det.

• Josephine78
    {#lang_emotions_flower} Grattis till Joel {#lang_emotions_flower}

Jen80:
    Usch då, hoppas ni kryar på er, gott att I är bättre iaf *kramar*

Malle: Gott att det inte var ngn mer kräks grej för K!

zina: Hu då Kan inte vara roligt alls!

Här ignorerar jag att bihålorna börjar göra förbaskat ont på mig Jävla förkylning...
    Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • fenurila K o L t

Zina: Nej vad surt det var ingen glad nyhet direkt

Joel tackar för alla grattis och sover nöjt nu brevid mig då det hände en olycka i hans säng och i brist på potatismjöl fick det bli maizena

Godnatt kära vänner och hoppas alla får en bra natt.

Tänkte se om någon var suga fiken i nästa vecka???

Det riktigt suger om vissa regler
  • Ledilnaan

Zina: Surt med restskatt. Det har jag också fått, visserligen "bara" på 2300, men med min inkomst på ca 4500 i månaden, så är det mycket pengar. Som vanligt är det försäkringskassan som dragit för lite skatt.

Fenurila: Jag är alltid sugen på fika. Bara det blir en bra dag, de stora går på dagis ons-fre, så då är det lättast för mig.

• Kyssen
    Led: Du vet väl att du kan be försäkringskassan att dra lite extra skatt varje månad för att minska risken för restskatt? Jag har fyllt i att de ska dra 1 eller om det är 2% extra varje månad.
Svar på tråden Aletråden nr 20