• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • Ledilnaan

Hade gärna varit med och fikat, men gör fortfarande lite för ont efter min operation, så jag avvaktar nån vecka till.

• SweetLilly
    Ledilnaan skrev 2011-02-28 12:44:41 följande:
    Hade gärna varit med och fikat, men gör fortfarande lite för ont efter min operation, så jag avvaktar nån vecka till.
    ajaj vad har du opererat? :-/
    Älskade dotter 100727
  • Ledilnaan

SweetLilly: Jag har tagit bort körtlar under armarna, så inget farligt, men ont gör det.

• Josephine78

Ojdå, här har det ju skrivits en del sen sist man var inne Roligt att det kommit många nya då några gamla har fallit bort! Som du skrev ledilnaan så är det ju många som är på facebook istället!

Här går dagarna i rasande fart tycker jag, man jobbar och sliter, tar hand om ungarna och gubben samt hushållet

Idag har jag haft en rätt lugn och latar dag, jobbat hela helgen och är helt slut idag! Men men så är det..

Noira: Skrev i din gästbok ang förskolor i Älvängen, har min lilla på Hövägen och är jätte nöjd med det!

Säger välkommen igen till alla nya!

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • SweetLilly
    Ledilnaan skrev 2011-02-28 13:23:57 följande:
    SweetLilly: Jag har tagit bort körtlar under armarna, så inget farligt, men ont gör det.
    Ok, ja men det gör det alldeles säkert :-/
    Älskade dotter 100727
  • skruttifia

Hur gamla ska de vara f sagostunden? behöver man anmäla först? Vore kul m fika någon dag:) Lite tråkigt hemma.. Men nu är minstingen sjuk så jag har inte fått sova och hon är inte rolig.

Annars går jag här hemma...

• fridapyret

Max 8 mån tror ja. Det var en annons i Ale kurtisen om sagostund och så fick man ringa men jag har för mig att dem skall starta en ny grupp

• fridapyret

Blir ingen öf för oss idag.. Matilda har feber

Svar på tråden Aletråden nr 20