• Svar på tråden Aletråden nr 20
  • SweetLilly
    Ledilnaan skrev 2011-03-02 18:54:20 följande:
    Har andra kläder också, inte bara meandi, så då blir det att just de plaggen inte tvättas varje gång maskinen går.
    hehe jo så blir det ju.

Tyvärr ingen fika för min del på tis.. jag får långväga besök så jag tänkte bara gå på sagostunden för lilltjejens skull, men sen känns det fel att vara borta när man har gäster
    Älskade dotter 100727
  • sophy01

Dumma jag, hade tänkt att vara ledig på tisdag men har ju glömt att jag har ett ärende som ska upp i förvaltningsrätten på då.  Muntlig förhandling, hemska tanke!
    Kanske är det nån som har lust att ses på en fika onsdag el torsdag?

Jag är också lite skeptisk till homepartys men kan kanske låta mig övertalas ;) Har hört att meandi ska ha bra grejor. Fast dyra har jag för mig.

• SweetLilly
    sophy01 skrev 2011-03-02 19:26:28 följande:
    Dumma jag, hade tänkt att vara ledig på tisdag men har ju glömt att jag har ett ärende som ska upp i förvaltningsrätten på då.  Muntlig förhandling, hemska tanke!

Jag är också lite skeptisk till homepartys men kan kanske låta mig övertalas ;) Har hört att meandi ska ha bra grejor. Fast dyra har jag för mig.
    ja tors kanske fungerar för mig, min vän stannar tills ons eller tors, så jag vet inte riktigt än...
    Älskade dotter 100727
  • fridapyret

Har ett litet dellemma. Matilda är snorig och hostar och imon är det sagostund. Jag vill ju inte att hon skall smitta ... Vad skall ja gö

• fridapyret

Ja de e så jag tänker med. Så jag hoppar sagostunden imon. Vi får ha det mys här hemma istället

• Anti75

Hej alla! Hur mår ni?? Jag har inte varit så aktiv här det sista..
    Ville bara skicka en hälsning till er alla goa alebor! Får skärpa mig o komma hit oftare...
    Kram på er!

• bubbelibubb
    sophy01 skrev 2011-03-02 19:26:28 följande:
    Om det fortfarande är aktuellt med fika denna veckan så kan jag på torsdag. Glad
  • Ledilnaan

Anti75: Det var länge sen, fast vi sågs ju i affären för inte så länge sen! Hoppas allt är bra med dig!

Den 20 mars ska jag ha Meandi party hemma hos mig, ni är alla hjärtligt välkomna! Behöver veta senast den 19 mars vilka som kommer!

Är drabbad av en dunderförkylning, hoppas verkligen att den släpper snabbt!

Svar på tråden Aletråden nr 20