Kär i chefen?
Jag tyckte också min chef var charmig och speciell när jag började på mitt jobb... men hade tankarna under kontroll och trodde inte att det skulle bli mer än så. Han var ju en "supermoralisk" person som man aldrig tänkte skulle vara otrogen eller liknande. Han började dock flirta med mig när jag bara jobbat några månader och då var det betydligt svårare att hålla mina egna känslor på plats också.
Det blev mest en massa flirtande från bådas håll men kollegorna blev lite sura och det slutade inte så roligt rent "officiellt" för mig och chefen... Vi jobbar dock kvar båda två och fortsätter att småflirta med varandra, och vi verkar fortsatt ha ömsesidiga känslor för varandra, nästan tre år senare.
Jag har också undrat hur länge jag ska orka med detta.. men det är skönt att längta lite till honom och jobbet, även om vi båda är upptagna och han är min chef och det aldrig kommer att bli något mer. Det är också härligt att få sådan uppskattning av sin chef som samtidigt är en väldigt fin person :)
Jag vet inte hur det kommer att sluta... trodde tidigare att det skulle rinna ut i sanden om vi inte gick vidare, men det verkar snarare som att vi kommer varann närmare och närmare utan att det någonsin blir fysiskt. Jag har heller inga planer på att lämna min sambo eller så.