Inlägg från: Anonym (förvirrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förvirrad)

Kär i chefen?

Jag har nyligen börjat på ett nytt jobb.. och min nya chef är bara så himla fin, charmig, omtänksam...  visserligen så kan det ju vara bara för att man är ny och så, men fin är han..  well well.. det är bara dit som det är bra.
    Det finns för många mindre bra omständigheter som gör att detta blir så dumt.

1.Han lever ihop med en sambo och deras tonårsbarn.
    2.Han är som sagt min chef
    3.Jag lever ihop med en sambo och våra små barn..

Redan där borde ju jag ju fatta att detta inte kommer att bli bra nånstans.. Men det är så härligt att få drömma bort sig i en liten låtsasvärld där jag får precis som jag vill och ingen blir arg, lessen eller sårad...

I min relation så har jag i princip allt bra man kan ha utom på en front. Vi har i princip ALDRIG sex.. så har det varit under alla dom åren vi har varit ihop, nästan.. första året kanske man fick till det 1-2 ggr  månaden, nu är jag glad om det blir varannan.. :( och om man ska räkna dom gånger min sambo tagit nåt initiativ så är det väl drygt 15 ggr under dom 6 åren vi varit ihop...  Jag har kännt frustration under årens lopp och tagit upp det med min sambo, och då bättrar han sig lite och vi har kanske lite kul 3 ggr under en och samma månad, men sen skiter det sig igen.. och jag tror jag tagit upp detta nästan en gång om året, men han verkar inte fatta att jag vill och behöver MER!!  mer sex, och det går väl hand i hand med att man vill ha lite 'bekräftelse' på att man e lite attraktiv eller åtråvärd och så..
    Observera nu att det är sexet jag är ute efter.. inget annat. eller jo lite bekräftelse då..
    Nu är det nog många därute som tycker att jag är ute på helt fel väg, och jag anar det jag med..  men är det verkligen helt omöjligt att ha kakan och äta lite grann på den?  

Nu vet jag ju inte om min chef  överhuvudtaget skulle vara intresserad av mig men drömma kan man ju alltid..  mitt drömscenario just nu är att jag lyckas få chefen intresserad och sen ha han som kk typ, han är nog ingen som jag skulle vilja ha nå mer ihop med än just det..

mina frågor är alltså följande:
    Hur länge klarar man av att jobba på samma ställe med någon man är lite småkåt på utan att man ska gå över gränsen? Är det rent utav nödvändigt att försöka byta jobb nu när jag efter flera års slit lyckats ta mig hit?

finns det någon med erfarenhet av en fling med chefen som har jobbat med denna fling under en längre tid utan att bli påkommen?  alla erfarenheter välkomnas.

däremot tackar jag redan nu för kommentarer om att jag borde avsluta mitt nuvarande förhållande. för det har jag inga planer på. än. men jag vet att jag borde så ni behöver inte säga nåt om det.

• Svar på tråden Kär i chefen?
  • Anonym (förvirrad)

tack för att du delade med dig. Det kanske är kul att bara ha nåt att fantisera om oxå, har som sagt inte definierat mina känslor ännu, men det är för omväxlingsskull lite intressant med lite ögongodis med. 

Finns det ingen mer med erfarenhet om såna här känslor??

• Anonym (förvirrad)

Det som jag är 'mest' bekymrad över är att det kan bli en sån oerhörd pinsam situation, den dagen han fattar vad jag tänker och tycker om honom och han inte alls skulle vara med på noterna...  Bara den biten gör att jag egentligen inte 'törs' göra så mkt... men det är visst snart dags för årets personalfest och om nåt dumt skulle slinka ur munnen så kan jag ju skylla på spriten om det skulle behövas.. då kan det iaf glömmas bort efter ett tag sen   

fram tills dess lär jag iaf ligga lågt och bara fantisera lite i smyg för att förgylla min vardag lite grann. Kanske kommer jag på bättre tankar och kan lägga ner honom utan att nån i min omgivning anar något, vare sig det är min sambo eller kollegor eller nån annan...

om det blir nåt så uppdaterar jag .. :)

Svar på tråden Kär i chefen?