Inlägg från: Anonym (förvirrad 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förvirrad 2)

Kär i chefen?

Hej,

Måste själv lägga ett inlägg,...har samma känslor men är förvirrad eftersom min chef är kvinna.

Jag är gift (26) har end ottermed min man och vi har varit tillsammans i snart 10 år. Har det bra. Gått igenom många prövningar å är trygga tillsammans.

Bytte jobb och har fallit pladask för min chef, och honär kvinna.

Har aldrig känt såhär å aldrig varit intresserad av kvinnor förut men hon är så...underbar. Jag dras till hennes om en magnet och vet att hon gillar mig. Tycker jag är duktig, gillar mig som människa m.m. Men mer vet ag inte å var går gränsen?

Har berättat för min man så han vet hur jag känner och är väl lite svartsjuk men vi kan prata om det iaf. Jag är jätteförvirrad.

Vann jag en massa pengar å kunde riskera mitt jobb (som jag för övrigt älskar) så skulle jag absolut slänga mig ölver henne *S*

snacka om totalförvirrad....
    {#lang_emotions_sealed}

Tips till dig, fantasier är bra och det håller förhållandet levande, men....har du funderat på att ta ett steg till?

Ibland kan jag verkligen känna "äsch va fan, lever bara en gång" men livet är inte svart/vitt tyvärr ;)

• Anonym (förvirrad 2)
    Anonym (Ömsesidigt...) skrev 2010-04-03 13:37:37 följande:
    Oj, "förvirrad 2", vad det måste kännas både spännande och ovant med de känslor du har. Jag tycker dock det känns ganska jobbigt att tycka om någon annan när man har en sambo hemma som man tycker om så himla mycket! Ju starkare känslorna blev för chefen desto sämre mådde jag samtidigt... men det gick ju inte att INTE bli glad och rusig när han gjorde charmiga saker med en ;)Men jag blir lite nyfiken på din sambos reaktion... har du berättat hela sanningen och hur pratar han kring det? Min sambo har också fått veta sedan första början... jag kanske inte berättar alla detaljer men han vet om mina grundläggande känslor. Han är inte speciellt svartsjuk av sig utan har varit väldigt stöttande. Dock tycker han ju självklart inte att det är roligt.
    JA, jag har...jag liksom lever med känslorna lite från dag till dag. Ibland går det över och jag känner mest att "äsch" det är för att hon är som hon är, jag är bara förtjust i henne...

Men sedan när hon väl dyker upp, bara jag ser henne på avstånd blir jag alldeles varm och pirrig. Känner mig genomglad och lugn,,....skitskum känsla.

Min man och jag har varit tillsammans i tio år, har ett barn ihop- jag har precis återhämtat mig från diverse händelser i livet dels cancer som jag fick för 4 år sedan, och sen svår förlossning var skador måste lagas, har kontaktat en privatklinik för operation.

Vi har ett bra kiv förutom sexet som blivit ganska lidande pga av mina förlossningsskador som sänkt självförtroendet och att jag generellt är totalt annorlunda sedan cancersn också...

Jag har bjudit ett par vänner på jobbet på fest, ska fira min friskförklaring. Har fått en liten första friskförklaring och ska fira den med några härliga själar och vågade mig på att bjuda henne.

och hon har tackat ja.

Vi har en jättehärliga relation, lite mer än vad hon får ha "kompis" mässigt kan jag tänka mig och jag är lite fundersam på om hon känner likadant. (hon har sambo och två barn)

Ja jag har berättat i stort sett allt. Min man har frågat om jag kan tänka mig å ha sex med henne men jag vet inte.

Däremot skulle jag kunna trycka upp henne mot väggen och bara typ..vrålhångla *S*

Det känns så sjukt skumt.

och härligt.

Han e lite svartis och har sagt att han känner sig så också eftersom han märker hur hon påverkar mig.

Hur går det för dig, har du tagit några steg framåt med chefen eller ska det förbli en fantasi? Tufft av dig att berätta för din sambo tycker jag!!!
  • Anonym (förvirrad 2)
    Anonym (Kännerigenmig) skrev 2010-04-06 20:53:07 följande:
    Jag har en tendens att bli småförälskad i chefer, tror det har lite att göra med att jag tycker att det är sexigt med auktoriteter... Jag har också agerat på det ett par gånger, trots att både de och jag varit i förhållanden. Faktum är att det underlättar, för då skvallrar ingen. Så länge ingen får reda på det mår ingen dåligt av det.
    Coolt,....jag vet att jag älskar att omge mig av auktoriteter. Min man är sån, alltså han ar pondus och så men är vääääärldens underbaraste.

Hur har du agerat??, lite hångel, sex all the way och har det varit engångsgrejer eller har det hänt flera ggr med samma person? Fortsatt jobba ihop med någon av dem?

Min chef, som ju nu råkar vara kvinna, har hela kittet. Hon har en väldigt kvinnlig listig pondus. Hon äger hela rummet vare sig hon vill eller inte och det vet hon om men utnyttjar det bara när det behovs. Hon ser jäkligt bra ut och är...störtcool helt enkelt. Det är liksom totalt omöjligt att inte tycka om henne. Hon är sådan som du antingen hatar eller älskar. Just för att hon har sådan pondus som hon har och är jävligt stark i sig själv.

Jobbigt. Tur jag har en man som jag kan berätta det för iaf. Skulle jag dyka på henne (vilket jag absolut inte vågar om jag inte skulle få invit om det själv) så skulle han nog mest le åt det och önska att han fått se det. hehe.

Men som sagt, är djävulskt mån om den relation hon och jag har har idag och inte minst mitt jobb som är jäkligt kul....
  • Anonym (förvirrad 2)

Anonym (Ömsesidigt...) skrev 2010-04-05 19:55:17 följande:
    Jag har försökt få det "olämpliga" i relationen att rinna ut i sanden så gott det går. Det innebär att jag knappt kan titta honom i ögonen längre, för hans blick är så talande (och min med!) så det blir rätt genant ganska snabbt. På personalfester tittar jag inte på honom på nästan hela kvällen men det slutar alltid med att vi är några få kvar och han är den siste jag pratar med. Tillslut tittar jag honom i ögonen när jag ska gå och då är det som att allt sägs mellan oss... låter skitfånigt men det är tydligt och rätt jobbigt!Jag tror det är samma för oss som du skriver... om vi hade varit singlar (och inte så rädda om våra jobb) så hade vi nog rätt snabbt flugit på varandra på någon fest!Dock är vår relation väldigt bra nu, vi kan prata om allt, och kan göra ett bra jobb tillsammans. Det känns som att vi står varandra väldigt nära, och jag hoppas att det ska fortsätta vara så. Men det är fortfarande spännande att se honom ;) Dock glömmer jag bort det oftare och oftare när vi pratar med varandra.Har du haft din fest ännu? Hur gick det?
    Men hua va kämpigt. Försöker han söka din blick ofta? Jobbar ni "tätt ihop" alltså mycket möten och sånt bara ni eller med få personer närvarande?

Det är så sjukt, jag är lkte rädd för mina känslor faktiskt men det kan ju bara vara nån fas eller sökande efter något...men sist vi hade avdelningsmöte, heldag med avslutande middag och lite "roligheter" visste jag att hon var tvungen å sticka hem tidigare och dessutom körde så hon drack inget.

Hon satte sig mittemot mig vid middagen och ibland har jag verkligen svårt å prata för av nån anledning blir jag så jädra nervös. hehe.

Skönt ndå att ni kommit så pass långt att det inte påverkar jobbet.

Vad skulle du göra om han ställde frågan konkret till dig?? Är ni jämngamla?

Tusen frågor i en : )

Nix partyt är om några veckor,.....blir spännande å se hur hon är i privat miljö : ) Lovar å återkomma med rescension ; )
  • Anonym (förvirrad 2)

men oj. Blev ni ställda nyligen?

Jag är ävldigt fundersam på min front.....jag har lite blandade signaler (kanske mitt smått förälskade och lite förvirrande sinne som spelar spratt)

Hade en superhärlig dag igår.....just nu håller jag på å kreverar å känner att jag måste ta det här vidare på något sätt.

Jag känner att det här påverkar mitt äktenskap en hel del. Igår skojade jag med min man och sa att mitt mål är att få bara kyssa henne en gång....

Han frågade, det får du gärna göra men tror du att det skulle stanna där? Tänk om hon känner likadant?

haha, jag blir helt hysteriskt upprymd inombords och lite sådär.....förvirrad.

Rent sex sådär har jag aldrig riktigt tänkt på men det är något hos henne som bara slukar mig......om hon lägger en hand på min axel eller bara nuddar vid mig eller ger en kram så faller hela väärlden på något vis. Allt känns bra.....

får avvakta den kommande middagen och se om det kanske går att läsa mellan raderna något.

Hur känns det för dig nu, är det storm på jobbet just nu?

• Anonym (förvirrad 2)
    Anonym (Ömsesidigt...) skrev 2010-05-09 16:34:16 följande:
    Jadu, det blev lite turbulent, inte alls roligt! Men som sagt... jag vågar inte skriva några detaljer här tyvärr... :/Skulle det vara ok för din man att du testar kyssa henne om tillfälle ges?
    Ja, han har sagt ja till det men är förstås tveksam till om det kommer att stanna där.

Jag är lite tveksam själv. I fantasin ja men jag har försöktföreställa mig hur det skulle vara om hon skulle ge tydliga signaler själv....kyssa henne absolut, mer än så, vet ej....

jäkligt svårt faktiskt, antar att jag får leva med isåfall. Min man har som sagt gett mig ok och det är ju skönt. Han retas lite om det då å då och är klart lite småsvartis men jag tror han märkt att det gett mig ny energi också....

festen närmar sig och jag kan inte låta bli å ha lite förhoppningar ändå.

Lovar å berätta hur det gick....

hur mår du nu då?? (utan detaljer om det som hände)
Svar på tråden Kär i chefen?