Inlägg från: Lilla Li |Visa alla inlägg
  • Lilla Li

Känner mig sjuk i v. 7

Har hittills mått väldigt bra, med endast molvärk och ömma bröst som symptom, men idag känner jag mig kass. Är varm och har huvudvärk, känner mig olustig liksom. Tror ni detta kan vara av graviditeten eller håller jag helt enkelt på att bli sjuk? Jag är i början av v. 7.
    Hur går det om man blir sjuk tidigt i en graviditet?
    Tacksam för lite hjälp,

• Svar på tråden Känner mig sjuk i v. 7
  • Lilla Li

Tack alla!! Det är nog som ni säger, det kan vara både och, jag avvaktar. Hade hört att feber var farligt så jag blev orolig. Men som sagt det är ju inte konstigt om det är graviditeten som ger sig till känna
    Tack för hjälpen och lycka till med era egna magar och krämpor
    Kram

• Lilla Li

Libero, nej då du är verkligen inte ensam. Man får väl försöka lyssna på kroppen och vila så mycket som möjligt. Panodil ska man väl kunna ta? Det kanske hjälper lite.
    Krya på dig!!
    Kram

• Lilla Li

Julianna: Det ska väl gå över om några veckor får man hoppas, men det är så diffust tillstånd, jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som gör att jag mår dåligt. Man känner ju bara till Illamående-symptomet men jag hade inte väntat mig att jag skulle känna mig så håglös. Men jag skall nog inte klaga, för jag har inte kräkts eller nåt än.
    Ta hand om dig!
    Kram

• Lilla Li

Ahlcec: det låter ju bra, jag tror inte jag har hög feber om jag ens har nån. Man är väl varmare än vanligt av en graviditet ändå.
    Kram

Svar på tråden Känner mig sjuk i v. 7