Inlägg från: Sophiebysophie |Visa alla inlägg
  • Sophiebysophie

Tips på bra 1 års present till sonen, vilka leksaker tycker era barn är roligast?

Våran son fyller snart 1 år, skulle vilja ha tips på bra leksaker som man kan ge honom i present? Vad tycker era barn är roligt i den åldern? Säg inte kastruller ect för det ska han inte få!

Han kommer få Lego duplo, plocklåda, stapelbara plastkoppar, dragleksak, nalle, pekbok som jag vet nu i alla fall (av släkten)

Han har bultbräda och stapeltorn sedan tidigare.
    Och maracas dom älskar han.

Funderar på att köpa något instrument av nått slag, bjällror/tamburin, trumma eller xylofon? Vi spelar (min sambo spelar gitarr) och sjunger mycket hemma vilket han älskar.

Tips mottages!

• Svar på tråden Tips på bra 1 års present till sonen, vilka leksaker tycker era barn är roligast?
  • Sophiebysophie

Han har redan en typ av bil, som är den röda bilen från filmen Cars. Och den tycker han är rolig och åker på med hjälp av oss förstås.
    Lära gå vagn fick han i julklapp och den använder han också.
    En buss "little people" från Fisher price har han också redan.. fick av en kusin i julklapp.

Vi va på öppna förskolan igår och då hade dom ett sådat där hopp djur som är en rellativt ny leksak vad jag har förstått.. som man sitter på och håller typ fast sig i öronen, så kan man stussa och gunga fram o tillbaka, den tyckte han va jätte rolig i alla fall..

Någon som har ett sådant hoppdjur?

Svar på tråden Tips på bra 1 års present till sonen, vilka leksaker tycker era barn är roligast?