Inlägg från: talare |Visa alla inlägg
  • talare

Varför fåra era döttrar/söner inte sova över hos sina pojkänner/flickvänner?

jag tror man inte vill att ens barn ska bli vuxna utan dröja det så länge det går eller minimera chanser till sex (mellan ungdomarna).

• talare
    caaroooline skrev 2010-03-11 19:41:09 följande:
    Då tkr jag att du ska be dom en förklaring och inte bara ett nej! Och ge dig inte förens du får ett svar! Jag tycker de är fel, Jag har aldrig haft några problem om det. För sex kan man väl ha fast man inte sover över? Så den anledningen kan de inte vara tkr jag! ta ett riktigt prat med dom, och be om en bra förklaring!!
    jag hade aldrig heller problem med det, sov borta redan när jag var 14 och mig har det minsann inte skadat (or has it? ). sex kan man som sagt ha ändå!
  • talare
    pesha skrev 2010-03-11 19:48:13 följande:
    De vet faktiskt att jag har haft sex, med honom. men ändå får jag inte?
    de vill inte att du växer upp.
  • talare
    pesha skrev 2010-03-11 20:04:22 följande:
    De har aldrig frågat om jag använder skydd, vilket jag självklart gör. Sedan så har han sovit över hos mig flera gånger och han är här minst en gång i veckan, de säger att de tycker om honom och att han är trevlig. Jag har fått sova över hos killkompisar innan, verkar inte som om jag kommer få göra det i framtiden. reglerna har blivit fler och fler och jag måste komma hem allt tidigare. jag antar att de inte vi släppa taget om mig men jag börjar bli galen
    vad jobbigt!! tyvärr har man själv aldrig varit med om det, och är inte själv så gammal att jag har erfarenhet av att vara mamma till tonåring (har inte ens fått några barn hehe).
Svar på tråden Varför fåra era döttrar/söner inte sova över hos sina pojkänner/flickvänner?