• J K

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej. Oj vad ni skriver allihop. Har haft det lite kärvigt med internet i nya lägenheten, men snart är jag nog igång igen!

Har fått tid för UL den 12:e april, längtar så otroligt! Har dessutom börjat känna något litet i magen. Det spritter och fladdrar någon gång om dagen. :')

Jag kan däremot inte komma på fikan imorgon. :/ Hade varit trevligt, men jag är tyvärr upptagen. Men ni får ha det så trevligt, vore kul att ev. få se någon bild? :)

• J K

cizza: Ja, jättespännande verkligen. Känns obeskrivligt mysigt och knasigt, haha. Ja, det hoppas jag att det blir. Fast jag är lite blyg när det gäller att träffas "på riktigt", så vi får se. Haha. :P

MammaVeronika: Ja, det hoppas jag med. :)

• J K

cizza: Jo, det har du visserligen helt rätt i. :)

MammaVeronika: Haha, jo det är sant. :)

• J K

Hej. Vad härligt att höra att ni hade det trevligt igår.

TindraTindra: Lycka till idag. :)

• J K

Hej. Jag hänger jättegärna på och fikar. Måste ju ta mig i kragen och sluta vara blyg någon gång. :)

Vart i Borås bor du? (är inte så haj på stadsdelar/bussar och sådär i stan, haha).

Fika tisdag den 23/3 klockan 18:00 hemma hos cizza!
    Cizza
    LillaJJ
    Veronika
    Powerpill

• J K
    MammaVeronika skrev 2010-03-17 21:44:07 följande:
    hihi powerpill, det tycker jag verkligen, så slipper jag vara den enda som inte träffat dem andra juh :-P vart bodde du förresten?
    Åh, en till som missade i tisdags *puh*. Hihi.

Jag bor i Fritsla (15-20 minuter från Borås). Du då? :)
  • J K
    MammaVeronika skrev 2010-03-17 21:55:05 följande:
    just det så var det juh! hihi känner igen det nu när du säger det jag bor på dammsvedjan i borås, tänkte om du bodde i närheten att vi kunde samåkt upp på tisdag då jag ska ta bilen, så hade du sluppit buss å letande hihi.
    Åh vad snällt! Min buss från Fritsla går ju förbi Dammsvedjan. :)
    Vet dock inte om det är någon busshållsplats precis där. Men det kan jag kika efter imorgon när jag åker förbi. :)
    Vore jätteskönt att slippa stadsbussar, har inte åkt dem på år och dar, haha.
  • J K
    MammaVeronika skrev 2010-03-17 22:19:17 följande:
    hihi, ja men kolla på det eller om det finns ¨ågon annan bra hållplats, kan ju svänga förbi stan med juh iofs
    Det verkar som att jag antingen får hoppa av vid busshållplatsen nära rondellen där man svänger in vid ICA Maxi, den som nästan är vid "Vägen under vägen", hållplatsen vid badhuset eller Resecentrum. Jag kan i vilket fall som helst ta bussen som är inne ungefär halv sex på Resecentrum.

Hm. Detta blir så dumt, haha. För jag kanske jobbar den dagen också. Och då är jag ju nästan borta vid Knalleland. Men det vet jag inte förrän dagen innan tidigast.

Annars skulle vi kunna göra så att jag är på Resecentrum 17.45 i vilket fall som helst. Det blir nog lättast. (Kanske borde ha tagit det där körkortet ändå, haha).
  • J K

Kikar in här snabbt för att meddela att jag måste lämna tillbaka det mobila bredbandet jag lånat av min killes Farföräldrar. Så jag vet inte när jag kommer kunna sitta här nästa gång. Förhoppningsvis söndag eller måndag åtminstone. Kram på er!

• J K
    J K skrev 2010-03-18 15:03:03 följande:
    Kikar in här snabbt för att meddela att jag måste lämna tillbaka det mobila bredbandet jag lånat av min killes Farföräldrar. Så jag vet inte när jag kommer kunna sitta här nästa gång. Förhoppningsvis söndag eller måndag åtminstone. Kram på er!
    Vi har alltså nyss flyttat och har inget internet än, hehe. :)
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010