• cizza

Bebisar i Borås hösten 2010

Vi som kan Onsdag 7 april fika efter 4 tiden

Cizza
    Tindra
    Evve
    Annah
    LillaJJ
    Powerpill (Jane)
    Peggys (Pernilla)

Plats? Exakt tid?
  • cizza
    tindratindra skrev 2010-04-05 19:50:26 följande:
    Tyvärr så måste jag med kort varsel åka hem till min hemstad då en släkting blivit sjuk... Så jag kommer inte kunna följa med på fikan denna vecka heller :( Känns som jag aldrig kommer kunna. Jag som inte känner en enda här i borås heller så det känns så viktigt för mig. Men jag hoppas det kommer fler tillfällen då jag kan.
    Absolut kommer det fler tillfällen. det är bara att tjoa till när du kan och vill ta en fika. Tråkigt som sagt att du inte kan följa med men det blir så ibland att saker dyker upp. Och vi finns ju kvar
  • cizza
    Peggys skrev 2010-04-05 22:01:04 följande:
    Det blev en emmaljunga smart duo.. jag ville ha en ganska traditionell vagn, så det fick bli den = )  vad jag tror efter att det man hört att vi ska få från släktingar så har vi nog bara skötbord kvar..  vad köpte ni för skötbord?
    Vi köpte skötbord och säng på IKEA och det blev i serien "SNIGEL" väldigt enkel men jag tyckte den verka bra. Vi skulle ju köpa 2 stycken skötbord med så dom fick inte kosta för mycket
  • cizza
    Vi som kan Onsdag 7 april fika Tant grön klockan 18:00

Cizza
    Evve
    Annah
    LillaJJ
    Powerpill (Jane)
    Peggys (Pernilla)

• cizza

Jag kommer ha med min dotter, jag själv är kraftig och har vit jacka och min dotter har rosa jacka om hon inte har det har hon en svart jackväst med en grå tröja under ,med en ljusrosa hellokitty mössa

• cizza
    Smurfis82 skrev 2010-04-07 10:28:08 följande:
    Så nu e jag tillbax i civilisationen igen. Har varit en riktigt skön påsk helg i hälsingland, som tyvärr har slutat i en förkyllning när vi hade kommit hem. Som nu har satt sig på stämbanden jäkla skit. Så med andra ord har jag ingen varken röst eller ork för att följa med på fika i dag utan ska vila mig för jobb i morgon.Men annars är allt helt toppen och blå skrimmrande va på ul i dag på morgonen och eftersom jag då har världens bästa bm fick vi också reda på att vi väntar en lite pojke!! E så lycklig!
    Grattis Vad roligt att ni fick reda på det. Det fick dock inte vi så vi får se om vi ska ta reda på det framöver.
    Härligt att ni haft en super bra liten resa i hälsingland Krya på dig!
  • cizza

Hoppas på att man får någon plats där, alla cafeér är alltid fulla tycker jag. men vi ska väl försöka klämma ihop oss

• cizza

Hej tjejer. Jag var i stan med min dotter och gick och ströga på stan innan fikat och under den tiden hann min dotter göra mig väldigt irriterad.   Så det bl faktiskt att vi  åkte hem för om hon ska bete sig så bland folk mot mig så blir det ingen fika utan sängen och det fick det bli också. (jobbigt att få små syskon antagligen   Så hoppas ni hade trevligt , hörde dock att det ev inte kom så många så jag hoppas inte bara  Lilla JJ att du stod själv oc ingen kom, känner mig dum då

Nått förslag för en annan dag för fika? gärna hemma hos någon? och fler kan?

Bara en fråga om någon känner igen sig... Min mage är så öm när jag står upp ospeciellt när jag går. Min bm sa att det var normalt och mena att det är nertill som gör ont , och jag tänkte inte mer på det men idag när vi gick i stan och även nu så sitter det precis nedanför brösten och ovanför naveln , det är precis som om det guppar upp och ner när man går som ett bowlingklot. Ja ni hör inte lätt att beskriva men det känns obehagligt, men om bm har sagt att det är lugnt så är det väl men tänkte hört om någon annan är öm mycket när dom står upp eller går mitt på magen inuti.

• cizza
    Lilla JJ skrev 2010-04-07 20:13:04 följande:
    Hej tjejer! Vi var två tjejer med magar som hittade till fikat idag. Och det finns myyyyycket att prata om hela tiden. Inte en tyst sekund. Cizza inga skuldkänslor för att du inte kunde komma, sånt är livet och med barn eller som gravid så går det inte alltid att planera. Jag tycker att jag är öm i magen hela tiden. Har fått mycket "håll"/ömhet ungefär där revbenen slutar. Inte bara när jag går utan oftast när jag sitter. Antar att alla slags smärtor från magen är vanöigt. Sen har jag en del förvärkar när jag rör mig och det kan kännas lite som du beskriver det som ett bowlingklot. Fast det håller bara i sig i ca 30 sek sen släpper det.
    Va skönt roligt att höra att det finns mycket att prata om. jag hade behövt komma ut idag på fika och prata av mig lite också, framför allt prata med vuxet sällskap  
     Men nästa fika måste jag träffa er och hoppas på att flera kan.

Ja men det låter som vi har samma känsla med ömheten och skönt att höra att någon annan har likadant (förlåt för om det lät dumt ) Men ja menar så att det är naturligt.
  • cizza

Ja kan den 13:e och tid är väl passande vad halv 4 men går såklart bra innan också.

Ja de med telefon lista är bra Hur gör vi? Bara skicka sitt nummer till allas inbox?

Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010