-
Ja vi hörde att du var tvungen att jobba. Tråkigt. Vi kan väl ta nån gång nästa eller nästnästa vecka så det inte går för lång tid mellen? Eller vad tycker ni andra?tindratindra skrev 2010-03-23 21:14:40 följande:Vad roligt att ni hade trevligt.Min jobbkompis vabbade så jag var tvungen att jobba över :( Så jag hann inte komma.... Men annars kan jag oftast när som helst på kvällar och helger! När ska vi planera in nästa gång?? :)
-
Jag kan alla dagar utom måndag. Det är ju påsk nästa helg. Som sagt om du har något förslag så bara ropa ut det.tindratindra skrev 2010-03-23 21:32:44 följande:Ja, gärna nästa vecka för mig :) Sen är det väl påsk? Vore så kul om alla kunde komma då :)
Vi kan vara hos mig om vi tar tisdag, onsdag eller torsdag. -
God morgon!
Efter kl 12 fungerar för min del. Jag slutar nämligen då om några kan träffas dagtid.
Hur har ni det annars? Själv är jag på jobbet. Ska till bm i eftermiddag och få höra hjärtljuden -
Härligt att vara ledig och komma ut och träffa kompisar lite.sofia charlotta skrev 2010-03-24 10:03:07 följande:Mysigt! Själv är jag ledig idag, jag och sonen ska åka och träffa lite kompisar så han får nån att leka med =) (och vi mammor kan fika)Jag bara läääängtar till det stora ultraljudet, men det är fortfarande 2 veckor kvar! Ska inte göra förrän i v.20 =( drygt att vänta, men tur att jag har lite bilder att kolla på från sist =)
2 veckor det kändes som en evighet tyckte jag när jag väntade på ul. Men efter så går tiden mycket fortare av nån anledning. -
Hej tjejer!
MammaVeroniKa: Usch låter inte roligt att du svimmar. Hoppas det går över snart.
Jag har varit sjukt trött de sista dagarna. Antar att det är för att jag börjat jobba igen. Därför ska jag först och främst ta det lugnt i helgen. -
God morgon!
Onsdag passar mig också. Om jag är frisk. Har fått hosta och ont i halsen.
Om vi inte blir jättemånga kan vi vara hos mig. Annars kanske vi kan vara på nått mindre livligt café än Viskan där vi var förra gången. -
God morgon på er!
Jag känner mig fortfarande lite förkyld och har hosta. Bebisen har också lagt sig i et annat läga så nu känner jag bara otydliga rörelser. Förut har jag känt det jättetydligt.
Jag får de hur jag mår på onsdag om jag följer med och fikar. Har varit så trött sista dagarna. Annars hade vi kunnat vara här. Men jag får ta det en gång är jag känner mig bättre. -
Hej tjejer!
Usch ja man ska till fösäkringskassan med det där pappret också. Får ta det på torsdag. Är så trött idag och har ont på hö sidan.
Hoppas att jag orkar komma till fikan imorgon. -
Hej tjejer!
Även jag får hoppa fikan idag. Är hemma från jobbet och är förkyld -
God kväll på er alla!
Usch vad jobbigt att må illa och kräkas. Jag mådde bara illa till v.12. Nu de sista veckorna har jag dock kräkts några gånger när jag börjt mig framåt. Och så har jag halsbrännan from hell. Den är värre än vad illamåendet var.
Jag funderar och funderar på namn till bebisen, men det är så svårt. Ni som redan har barn. Var det svårt att bestämma sig? Gkorde ni det innan eller dök det upp när bebisen väl var ute?
Krya på er ni som är sjuka. Och hoppas att vi kan få till fikan nästa vecka.