-
Det börjar bli sjukt jobbigt att jobba. Känner mig stressad, tung och otymplig. Dessutom så möter jag ju så många som är gravida och som det inte går så bra för. Det är lite jobbigt nu eftersom det är så uppenbart att det går bra med min graviditet. Men men bara 8 veckor kvar att jobba nu.cizza skrev 2010-05-09 11:31:32 följande:Ja det ska bli kul med lite fika i morgon Kan förstå att det är skönt med 4 dagars vecka på jobbet Hur går det för dig på jobbet annars? Börjar det bli jobbigt nu under gravidteten annars?
-
Jadå 8 veckor är ju ingenting. Det är bara 37 arbetsdagar på de 8 veckorna också!
Hur har du det?
cizza skrev 2010-05-09 16:42:48 följande:Ja jag kan förstå det. Men 8 veckor går snabbt, speciellt nu när sommaren kommer -
Jag jobbar som barnmorska. Har inte så tung eftersom jag jobbar på Gynmottagnngen. Men jag känner mig stor och otymplig. Rör jag mig för fort så får jag sammandragningar. Benen är väldigt tunga också svårt att få dem med mig.Annahp skrev 2010-05-10 08:26:51 följande:Godmorgon!LillaJJ - Vad jobbar du med? Är det tungt och därför jobbigt? Eller foglossningen? :(Alva har hostat hela natten så jag är inte så värst pigg. Tror inte jag sovit en hel timme på hela natten, så får se om jag orkar pallra mig till fikan. Tar det som det kommer och hoppas på det bästa :)Kram på er!
Sitter jag en lngre stund så trycker det uppe i bröstkorgen på hö sida så jag håller på att bi tokig.
Hoppas du orkar fika med oss idag. Vore så kul att få träffa dig snart!
zbrusher: Åhhhh längtar så efter att få bebis jag också. Låter som att ni har det mysigt. Tror att du kan knyta sjalen först och sedan lägga i honom. Det står inte så på beskrivningen men det är så jag har sett det på youtube. Och då såg det inte alls svårt ut. Kanske är det övning som ger färdighet.
powerpill och cizza:inte alls kul att ha ont i ryggen.
Ser ju inte ut som att det blir mer än jag och tindratindra kvar för fika. Men vi kör på ändå eller? -
Två tjockisar kvar