Inlägg från: MammaVeronika |Visa alla inlägg
  • MammaVeronika

Bebisar i Borås hösten 2010

sist jag kolade har jag gått upp 5 kg över min vanliga vikt, har ingen våg hemma längre så har ingen koll haha så det blir en överraskning på nästa besök hos bm om 5 veckor

Home is where my heart is
  • MammaVeronika

hihi passar på att sova ut nu när jag kan då man inte har barn än samt pluggar hemmifrån... sen lär det bli tidiga mornar oavsett vad jag vill hihi gissar att bebis får sin vilja igenom där, men då kommer det säkert vara en annan sak hehe. Kan ju inte sova bort sin kvalitetstid med bebisen juh

• MammaVeronika

hihi jasså har du ändrat dig hihi... vilken färg vill du ha då?

• MammaVeronika

hihi ja svart är smidigt så kan man piffa till med färger ist

powerpill: grattis till internet igen ja men vi bestämmer det, inboxa mig ditt mobilnummer så får du mitt så kan vi ju höras om det skulle strula eller vi inte hittar varandra mm hihi.

• MammaVeronika

fia: hur går det för dig? hoppas du kan komma juh! kan ju åka med mig oxå :p
    annars ses vi ju närsta vecka, senast torsdag vart det väl? för om det blir på onsdagen så måste jag iväg en snabbis vid 14 för coffes bil skall på skadebesiktning på volvo, han blev ju påkörd för en vecka sen. måste ha hans bil för har inte drag på min bil. bara så du vet :) har du fixat släp eller skall jag kolla om vi kan låna av coffe?

• MammaVeronika

välkommen hit annahp!

Vad mysigt att ni byggt ert egna hus! Det är en dröm jag med haft, vi letade faktiskt mark/hus i både lundaskog och sjöhagen för några år sedan men vi bestämde oss för att avvakta. Tur var väl det för nu har vi hittat vårt hus och flyttar in den 28 april!

Hur mår ni alla andra då? Ska bli kul att ses ikväll, jag måste dock vara hemma till runt 20 så åker ca 20 i men hoppas det går bra ändå :)

• MammaVeronika

ja visst är det! det blev ett på dammsvedjan dör vi bor nu, trivs jättebra här och har många nära vänner som bor här så det är smidigt med gångavstånd :)

• MammaVeronika

Hej!

Ja jättrevligt var det i tisdags! har mått lite halvkass så har inte varit så aktiv här, vart ganska yr å så, sen igår så svimmade jag så nu har jag pratat med barnmorskemottagningen och skall börja med järntabletter idag sen skall jag till min barnmorska på tisdag för koll av blodvärde samt blodtryck. Så hoppas man kan bli piggare snart.

Ang nästa träff så kan vi ta det här om det blir på dagtid om ingen annan har annat förslag. (Vi bor litet å gubben kommer hem strax efter 16)

• MammaVeronika

på onsdag funkar för mig, men skall dock iväg ovh hjälpa sofia flytta vid 15:00 (eller ja vi skall köra å grabbarna bära hihi)

me kan ni vid 13 så kan vi ju kanske boka det? vart ska vi vara? här eller någon annan som känner sig manad? för min del går det bra men måste som sagt åka vid 15.

Jo nu är jag piggare men beor nog mest på att jag tagit det väldigt lugnt hihi, blir en lugn helg, lite kalas för sambons syskonbarn imorgon sen lite påskplanering på söndag em.

• MammaVeronika

powerpill: vad skönt att han kom hem till helgen, då vill man gärna ha dem hemma hihi :)

Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010