Vi som vill plussa i juni!
Hej.
Jag är nyfiken på vilka som vill plussa i juni.
Jag och min sambo vill ha en bebis på våren (mars-maj) så våra försök börjar i juni :)
Någon mer än jag som längtar?
Hej.
Jag är nyfiken på vilka som vill plussa i juni.
Jag och min sambo vill ha en bebis på våren (mars-maj) så våra försök börjar i juni :)
Någon mer än jag som längtar?
Hej!
Jag är också inne på att starta bebisverkstan i sommar, för att få en liten i mars-juni.
Sambon har förhoppningsvis vant sig mer vid tanken om bebis då! =)
Jag kan också tänka mig att plussa då..iof gärna tidigare också..men helst så man slipper få barn på julafton..=) Men framåt sommaren vore ju inte fel..
Jag tänker lite på det praktiska, man har ju hört om de stackarna som varit höggravida under sommaren, inget som rekomenderades tydligen! o sen är det ju alltid mysigt att ha barnkalaset i trädgården! så maj är nog en bra månad, men som sagt mars-maj/juni hade varit toppen! Man kan ju inte vara säker på att få en "hole-in-one"!! haha
jag tror att det är bäst att vara höggravid på våren. varken sommaren eller vintern lär väl vara nån höjdare (inte med denna vintern iaf). sen är det väldigt bra att fylla år på våren :)
Vi ska också börja försöka i Juni, det blir våran första. Det bestämdes redan i december 2008 att vi skulle börja denna sommar. :) Känns svårt att vänta till juni, men vill verkligen ha störst chans på en mars-maj bebis.
Vi ska försök att plussa i Juni. Våra tjejer är födda Feb 2003, April 2004 och April 2009 och vi skulle vilja ha ett vårbarn till 2011 Det som är ganska roligt är att ingen av våra barn är planerade. men nu är nr4 planerad
Det är bara och hoppas att det går lika lätt att bli gravid som med dom andra..
Hej!
Jag och min sambo går också och längtar på att se det där lilla plusset i maj- juni. tänker att jag vill jabba höst terminen klart sen får det gärna dimpa ner en liten ängel, vår första!
Men jösses vad jobbigt det är att vänta på att öppna verkstaden då man bestämt sig, eller vad säger ni??
vad roligt med en ny :)
ja visst är det riktigt jobbigt att vänta! jag vill NU :)
Vi tänker nog också försöka första gången på allvar i juni. Dock räknar jag kallt med att det tar tid (har den känslan i kroppen), och i drömvärlden vill vi bli gravida i augusti, så jag tänker att då har kroppen två månader på sig att förbereda sig
Hej, här är en till!
Vi har visserligen sagt att vi ska börja 1 juli, men jag är riktigt sugen på att börja tidigare. Det här sa vi redan för två år sedan, att den här sommaren var det som gällde.
Synd bara att tiden går så extreeeemt sakta nu när man vet att det snart är dags