• längtan87

Vi som vill plussa i juni!

Hej.
    Jag är nyfiken på vilka som vill plussa i juni.
    Jag och min sambo vill ha en bebis på våren (mars-maj) så våra försök börjar i juni :)
    Någon mer än jag som längtar?

• Svar på tråden Vi som vill plussa i juni!
  • Ärtan2010
    annakohler skrev 2010-06-17 19:03:06 följande:
    har förmodligen fått ett pllus men vet inte om det är ett spökstreck eller äkta. är trots allt på bim-7
    Grattis!! Ska du testa imorgon igen eller vad är planen? Hoppas det går bra och att det blir starkare! Det låter ju som du har symptom också så det blir säkert starkare! *håller tummarna*

För mig är det BIM+2... ska testa imorgon kväll, vill liksom vara på säkra sidan att det blir ett plus (om det nu är det). Men ingen mens, tempen är hög, övriga symptom kommer och går lite, men antar att det är normalt... om jag inte bara inbillar mig såklart...
  • annakohler
    Ärtan2010 skrev 2010-06-17 21:05:14 följande:
    Grattis!! Ska du testa imorgon igen eller vad är planen? Hoppas det går bra och att det blir starkare! Det låter ju som du har symptom också så det blir säkert starkare! *håller tummarna*

För mig är det BIM+2... ska testa imorgon kväll, vill liksom vara på säkra sidan att det blir ett plus (om det nu är det). Men ingen mens, tempen är hög, övriga symptom kommer och går lite, men antar att det är normalt... om jag inte bara inbillar mig såklart...
    ja planen är deet att ta ett nytt imorgon eller vänta
  • nike81
    Ella30 skrev 2010-06-17 19:47:53 följande:
    Nej vad tråkigt! En dag tidigt också va? Jag tror min mens också närmar sigRynkar på näsan
    Hoppas vi kan följas åt i Juli isfSolig
    Många kramar till dig!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja, en dag tidigare än jag trodde. Jag kände på mig att den var på gång så det känns nästan bättre nu när jag vet av någon anledning.

Hoppas det blir vår tur i juli istället... om det är så att din mens också kommer.

Hörs kanske i juli då..
    Många kramar tillbaka!
  • annakohler

blev  inte starkare idag utan blev likadant bim-6 idag så det är förståligt

• anneh

Hmm, hade lite mys nyss med min sambo, sen när jag skulle gå o tvätta av mig var det blod (!?). Det var inte klarrött, mer brunaktigt. Så det var nog inte pga sexet som jag blödde?
    Kan det vara nidis? Har BIM 24/6..

• annakohler
    anneh skrev 2010-06-18 14:55:15 följande:
    Hmm, hade lite mys nyss med min sambo, sen när jag skulle gå o tvätta av mig var det blod (!?). Det var inte klarrött, mer brunaktigt. Så det var nog inte pga sexet som jag blödde?
    Kan det vara nidis? Har BIM 24/6..
    har med den frågan faktiskt upptäckte lite blod i mina flytningar idag..har bim 24juni
  • Pepisson

jag hade en liten strimma blod i måndags bim 23/6.... inget idag....

• Pepisson

Mitt blod var typ klarrött kan tilläggas så vi kan jämföraObestämd... hmm jag vill oxå ha en nidis idag om ni andra har...

• Sooff

Ärtan2010 - Hur går det för dig? Har du testat? Skrattande

Annakohler - Fortsätt testa du, så ska du se att strecket blir starkare. Lycka till!!!

Svar på tråden Vi som vill plussa i juni!