Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008
Haha har tänkt att det var fasligt tyst i tråden i helgen, ända tills jag NU såg att det ju finns en NY tråd!! Bästa bästa tjejerna!!
Chocolat: haha njaee...alltså, Per bryr sig egentligen inte what so ever, MEN han blir putt om jag bestämmer över hans huvud så att säga, han vill vara med o bestämma..så det låter jag honom tro att han är..
Köp den enfärgade på stadium för 99 kr o en fin färgglad med högre prislapp så blir bägge nöjda!
Kul med vagn, brunt är så fint, e lite sugen på en brun UJ men sätter mig snällt på fingrarna och inser galenskapen.
Här är Alexander jättesjuk, haft mellan 39,5 och 40 grader sen i fredags, astman är jättejobbig o han snorar grönt tjockt snor.. Varit vaken halva natten eftersom han var så het, yrat o hållt på...somnade till slut i vår säng mitt i natten utan täcke o med öppet fönster..stackarn. Imorgon bitti ska vi till hans astmaläker så vi får se vad han säger..
Jag kommer som det ser ut nu hålla honom hemma från dagis hela veckan, vill att han är 110% frisk i lungorna pga astman innan han går dit igen, så vi ses gärna i veckan, men senare i veckan isf eftersom A ju är sjuk nu..
Har en till inlämningsuppgift som sk ain idag, o jag fattar inte riktigt... hmm... får väl hitta på nåt!
O så är jag SJUKT gekåssugen....