Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008
Ett litet avtryck i nya tråden
Ha en bra fredagkväll tjejor!
Ett litet avtryck i nya tråden
Ha en bra fredagkväll tjejor!
Weeeeiiiiii!! Jag gillade oxå Annas låt
Var det några som skulle träffs imorgon? Vi hänger gärna med isåfall!
Blää för sjukdomar Krya på era sjuklingar!
En gång höll jag på att bli galen för att Melih hade gömt min deo (jag HATAR att behöva använda Remzis och lukta man). Köpte en ny och glömde bort det. En vecka senare hittade jag den i en kastrull allra längst in i ett skåp
Vad säger du babe? Choc? Ska vi hitta på något själva imorgon? Ska vi komma hem till er och hälsa på kanske? Eller gå ner till Kåken?
Choc
Oj! Har ingen aning om sånt...
Melih brukar somna vid 11-12 och sova minst en timme. Han dricker välling innan dess och sen äter han lite en stund efter att han har vaknat..
Jag har väl sagt att min skrutt numera sover hela nätter LYCKA! Ett och halvt är tog det men nu sover han
Vi kan väl höras imorgon Tess! Ska kolla film nu och mysa lite
Tack själv Tess
Ellie: Stackars liten Visst får man dåligt samvete men hur skulle du kunna veta!!
Ell En: Skönt med en bra första dagisdag Snart Snart är det VÅR! (och snart snart kommer Mini!! Weeeeiiii..haha..förlåt)
Ja ni, det ÄR underbart med ett sovande barn. Nu hade jag typ dött om nätterna hade gått tillbaka till hur de såg ut förrut. *peppar peppar*
Förresten Lina, Usch vad läskigt med Jamie i lördags natt! Vi har varit med om liknande med Melih flera ggr..Jag tror precis som du skrev att det har att göra med att de "inte kan komma ur det" och att de drömt något..Så ledsamt och otäckt men så skönt att allt är som vanligt dagen efter!
Haha bara för att jag skrev det har han vaknat 2 nätter igen haha, det där slår aldrig fel! Men han har druckit välling och somnat om direkt så jag klagar inte.
Nu ska jag ringa runt förskolorna i området..Hoppas dom är snälla
Dom var snälla Ringde 5 stycken häromkring. Ska gå till den första imorgon förmiddag..
Jennie: Visst är det skönt när de kan leka själva ibland!
Varför försvinner mina radbyten???? grrrrrrrrrrrr