Vill bli kär i min kille
Hej! jag har svårt att bli riktigt kär i min kille är det någon som har några tips på hur jag kan bli riktigt kär i min kille?
Hej! jag har svårt att bli riktigt kär i min kille är det någon som har några tips på hur jag kan bli riktigt kär i min kille?
Får man fråga varför du blivit tillsammans med någon du inte är kär i?
What? Är du inte kär så är du inte det är inget som du kan tvinga fram förstår du väl?
jag gillar honom men jag känner mig inte stört kär i honom
Finns inga tips för hur man blir kär i någon, antingen så blir man det eller så blir man det inte!
okej det här är min första kille som jag har träffat
Det brukar hjälpa med sprit - men det går över efter fyllan.
Eller varför är du ihop med honom.
Är du muslim så era föräldrar har bestämt det ?
Du har nog inte träffat rätt kille bara. Man kan inte framtvinga känslor, de kommer om det är rätt person bara.
jag är inte muslim jag är faktiskt konfirmerad och det är inte min föräldrar som har bestämt det men jag träffade honom på nätet och då tyckte jag om honom som person men jag var inte riktigt kär i honom och han sa att det kan ta ett tag i alla fall för honom att bli kär och han tyckte om mig som person och då skulle vi försöka och se om vi vart kära i varandra och det har gott 2 månader och vi är inte stört kära i varandra vad ska jag göra?
Göra slut? Visst kan det ta ett tag innan man vet om man är störtkär i den man träffat, det tog mig ett lite tid innan jag blev kär i mitt ex, men om det inte känns mer än så efter den tiden så kanske ni inte ska vara tillsammans. Förmodligen inte, ärligt talat .
står din press att du är singel och du är inte kär i honom... känns inte som att du tar förhållandet seriöst, ser du ingen framtid för er? isf hade jag gjort slut. kärlek kan man inte tvinga fram antingen blir man förälskad eller inte oavsett om man vill eller ej. rätt som det är träffar man någon man faller för!
Vi är inte ihop vi träffades första gången för 2 månader sedan och då var jag inte stört kär i honom men nu tänker jag på honom mer och mer tror ni att det blir något framöver?
Det är omöjligt för någon annan att svara på...Det är dina känslor det handlar om, inte vad någon annan tror.
okej tack för alla tips det är nog kanske inte rätt person får försöka med någon annan
brukar ju bara säga klick så vet man att man träffat rätt.
Har du bråttom?
Du kanske är sorten som inte blir kär sådär störtfort, och även om du inte blir det är ju frågan om det är fel att träffas ändå, lite förutsättningslöst.
För min del tar det ofta några månader, normalt fler än 2, innan jag vet om jag är kär såpass att jag vill ha en närmare eller fortsatt relation och hur jag vill att den ska vara (ska vi se oss som "ihop" eller inte, t.ex).
Mvh,
Richard
Det varierar för mig om jag blir kär fort eller inte. Oftast brukar det ta tid, liksom smyga sig på. Mitt råd blir därför att fortsätt träffas och ha inte höga krav på dig själv. Gör saker som ni trivs ihop med men kanske också prova att resa, vandra, tåg-/båt-luffa osv så ni får känna på varandra i lite mer pressade situationer (när ni är trötta, hungriga, smutsiga osv.)
En kärlek som växer fram långsamt blir kanske inte alltid så himlastormande passionerad men den kan vara djup och äkta ändå.
Till sist är det ändå du som måste känna efter själv.
Det kanske är så att du bara gillar honom som vän? Man styr ju liksom inte riktigt över det där.
Har jag hamnat i Sandlådan igen. Mina favoriter är sex&samlevnad och sandlådan. Ibland vet jag inte riktigt vilken jag är i.