Min vidriga man
När hade han senast kontakt med tjejen?
När hade han senast kontakt med tjejen?
Jag tycker inte att det är helt korrekt av en 30-årig man att ha sex med en 15-årig flicka. 15-åringar är ganska lättstyrda, och inte speciellt mogna. Men jag skulle inte anse att mannen var pedofil, för det är han inte. Om inte flickan ser ut som ett barn vill säga.
Men jag tycker ts ska prata med sin man, och reda ut vad han egentligen tycker.
Det är lagligt, så länge inte ts man flickans lärare eller liknande. Flickan stod vad jag förstår inte i beroendeställning till ts man. Flickan var 15 år, alltså byxmyndig.
Utseendet spelar roll, det kan man se om man tittar på filmerna. Om en tjej på 15 år spelar in en porrfilm, hon ser ut att vara över 18 och man vet inte hennes ålder, är det inte en barnporrfilm.
Hur länge sen var det din man hade kontakt med tjejen? Hur gammal är han idag?
Jag tycker ni ska sätta er ner, och prata om det. Säg att du tycker att kalla en 15-årig tjej för luder låter väldigt illa. Speciellt som han har haft sex med henne. Säg vad du tycker om saken. Lyssna på vad han har att säga. Att han kallar henne luder, och liknande kan ju tyda på att han själv tycker att han har gjort fel, och försöker försvara sig inför sig själv.
Men prata med varandra, och om det behövs, ta till någon utomstående, familjeterapi.
*fniss*
Kom bara att tänka på att de som gärna vill ha ungt nog skulle kunnat ragga på mig:P