Sandlåda, helst med lock
Våren börjar närma sig och jag skulle gärna vilja få tag i en sandlåda, helst med lock för att hålla borta kattbajs m.m.
Någon som har nått tips om var man kan hitta en sådan till ett btra pris?
Våren börjar närma sig och jag skulle gärna vilja få tag i en sandlåda, helst med lock för att hålla borta kattbajs m.m.
Någon som har nått tips om var man kan hitta en sådan till ett btra pris?
Härligt med sådan vårlik tanke - vi håller just på att skotta fram vår sandlåda
Vi köpte en med lock på Plantagen i fjol, den har varit jättebra. Kostade nog ca 700 kronor. Även Bauhaus brukar ha.
Om jag får låna tråden, vid vilken ålder brukar barn börja uppskatta sandlåda? Dottern blir 1,5 i juni, är det för tidigt i år och mer lagom till nästa år?
Absolut inte för tidigt Alexi . Tänk bara på att vissa sandlådor är väldigt små, så när barnen blir äldre så får de inte mycket att leka på och inga kompisar får plats.
Dottern blir 1 nu i juni men JAG tycker det börjar bli dags hehe. Har längtat efter en sandlåda sen hon föddes
Det bästa med dessa lådor är alla roliga färgglada sandleksaker man kan gömma under locket! Trädgården ser städad ut så snart man stänger
Är det någon som vet om sandlådorna i plast med lock finns kvar, såna man även kan använda som bassäng på sommaren? Som jag kommer ihåg dom såg dom ut som båtar..
Sandlåda med lock finns att köpa på de flesta byggvaruhus, t.ex. säljer Jem o Fix en för några hundra. Vill man ha i plast ska man nog titta i barnaffärerna. Mer om sandlådor finns på www.sandlada.se