• Anonym (?)

Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?

Upptäckte i datan att min sambo varit inne och sökt på "old women kissing her son" och old Tarts. Alltså män som har sex med betydligt äldre kvinnor. och då även incest son-mor?

Hur skulle ni reagerat på det?

• Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?
  • Lady Dahmer

som jag sa i din andra tråd:

Tabu. Det är vad det handlar om. Vissa tänder på sånt som är lite fel, lite äckligt osv. I fantasin. Men ofta har de en helt annan (och normal) sexualitet i verkliga livet. Ungefär som att kvinnor ofta fantiserar om våldtäkt osv.

Du behöver knappast oroa dig.

Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! - ladydahmer.blogg.se/
  • Mandi74

Den läggningen verkar tydligen vara vanlig på fl idag.. så din man är ju inte ensam i alla fall. {#lang_emotions_dreamer}

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Anonym (usch)

min sambo hade laddat hem kvinnor som lär upp sina döttrar i sängen....
    jävligt äckligt enligt min åsikt

• Rhoda Horswunce

Å ena sidan: ush!

Å andra sidan: Yes, han tänder på äldre kvinnor och kommer alltså att tycka att jag blir sexigare för varje år istället för tvärt om!

• Rynkigutanpåslätinuti

Kan man ladda hem kvinnor. Är det gratis? Hur döljer jag för min fru att jag gjort det. Hon är jättebra på datorer och skulle säkert kunna se i den om jag laddat hem en kvinna.

• Kali B

Det är nog ingen fara, han fantiserar säkerligen bara om det förbjudna och töjer lite på gränser.

Jag förstår att du reagerar men ofta så är det inget som behöver resultera i att han agerar ut sin fantasi. {#lang_emotions_smile}

Älskade Ophelia 20081025 --- Sagogryn BF 20100515
  • Mandi74
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-15 12:28:40 följande:
    Kan man ladda hem kvinnor. Är det gratis? Hur döljer jag för min fru att jag gjort det. Hon är jättebra på datorer och skulle säkert kunna se i den om jag laddat hem en kvinna.
    Om inte annat så skulle hon väl undra vem kvinnan är som befinner sig i ert hem..{#lang_emotions_dreamer}
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Rhoda Horswunce skrev 2010-03-15 12:27:57 följande:
    Å ena sidan: ush!Å andra sidan: Yes, han tänder på äldre kvinnor och kommer alltså att tycka att jag blir sexigare för varje år istället för tvärt om!
    Nix. Han kommer alltid tända på kvinnor som är lite äldre än du. Det är kört mao. Bara att dumpa.
  • Anonym (?)

Det som också upprör mig att han har suttit uppe vid datan på nätterna och sagt att han spelat dataspel när jag VETAT att han ägnar sig åt sex vid datan istället för med mig, det har gjort så ont så länge. Men någonstans hoppades jag att jag skulle ha fel, nu när jag efter 4 åt fått reda på sanningen gör det ont...

och visst vi har nu separerat sedan 1 ½ månad tillbaks men det gör ändå ONT,

och jag är rädd för incest!

• Anonym (usch)

jag tror inte att du behöver vara rädd för incest faktiskt...
    de jag fick reda efter min sambo LADDAT HEM FILMER DÄR KVINNOR LÄR UPP SINA DÖTTRAR HUR MAN BETER SIG I SÄNGEN (lät de bättre????) så fick jag reda på att han som 23 år legat med en 14-åring under ett uppbrott vi hade...

så de är ju bra att han i alla fall tänder på äldre kvinnor, än yngre flickor...

Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?