• Anonym (?)

Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?

Upptäckte i datan att min sambo varit inne och sökt på "old women kissing her son" och old Tarts. Alltså män som har sex med betydligt äldre kvinnor. och då även incest son-mor?

Hur skulle ni reagerat på det?

• Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?
  • Anonym (?)
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-15 12:59:36 följande:
    Vilken tur att det visade sig inte vara så då. Jag menar någon enstaka kanske man skulle kunna ha gömd i garderoben. Såna här saker spårar lätt ur så till slut kanske man har laddat hem ett tjugotal och så många garderober har vi inte.
    ha ha ha
  • Anonym (?)

Jag anser iallafall att han får ha vilka fantasier han vill.

Men eftersom han döljt dem för mig (och då menar jag inte att man mmåsete avslöja sin fantasi för sin partner).

jag menar bara det att hade han sagt vad han gillade så hade jag kunnat påverka vårt sexliv. Nu var det ju inte det enda problemet i vår relation men ändå!

Nu är VI över och jag tycker illa om honom och är glad att vara av med honom MEN ändå är jag så ledsen för att det tog slut...

• lykantrophona
    Anonym (?) skrev 2010-03-15 12:59:04 följande:
    oh nej, nu mår jag ännu sämre! Varför har han inte talat om detta för mig? Om jag hade vetat det hade jag ju kunnat påverka det! Han har inte nämt ett pip om att han skulle gilla dominans. om det nu är så fallet är )
    Om man har ett förhållande där man inte pratar särskilt om sexualitet, fantasier eller porr på ett öppet sätt, så kan det vara lättare att bara tiga om det.

Tack och lov så lever jag i ett förhållande där vi kan prata om sånt utan skämmas.
  • Anonym (?)

Detta har gett mig en grymt stor otillräcklighetskänsla..

• Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (?) skrev 2010-03-15 13:07:08 följande:
    Jag anser iallafall att han får ha vilka fantasier han vill.Men eftersom han döljt dem för mig (och då menar jag inte att man mmåsete avslöja sin fantasi för sin partner).jag menar bara det att hade han sagt vad han gillade så hade jag kunnat påverka vårt sexliv. Nu var det ju inte det enda problemet i vår relation men ändå!Nu är VI över och jag tycker illa om honom och är glad att vara av med honom MEN ändå är jag så ledsen för att det tog slut...

WTF! Du startar en tråd 12.19 om att din man tittat på snusk som du inte visste att han tittat på. 13.07 skriver du ett inlägg där du meddelar att du gjort slut med honom.

13.24 kommer ett inlägg där du skriver att du fått otillräcklighetskänslor av att han tittat på snusk med äldre kvinnor och kominerat äldre och yngre kvinnor.

Har jag missat något i den här tråden?

• LyckligtSlut

Skulle ine reagera alls. Han får väl glo på vad han villoch det där behöver inte ens vara porr.

• LyckligtSlut
    Anonym (?) skrev 2010-03-15 12:59:04 följande:
    oh nej, nu mår jag ännu sämre! Varför har han inte talat om detta för mig? Om jag hade vetat det hade jag ju kunnat påverka det! Han har inte nämt ett pip om att han skulle gilla dominans. om det nu är så fallet är )
    Men kanske för att han visste att du skulle reagera helt uppåt väggarna? Jag fattar inte alls grejen med den här tråden. Den är helt virrig!
  • Rynkigutanpåslätinuti

Aha! Ser i inlägg #9 att du skriver att ni separerat sedan 1,5 mån.

Jag tror inte han endast har haft det här som fantasi i de 4 år ni levt ihop. Han har säkert inte suttit och runkat alla gånger och hela tiden han sagt sig spela dataspel heller.

Varför är du rädd för incest? Den enda som är i riskzonen är väl hans mamma. Ska er dotter vara i fara får du väl sätta stopp. För om hans fantasier ska tolkas bokstavligt så kommer ju du att vara med när det händer.

Ska fantasierna inte tolkas direkt bokstavligt får du väl varna (eller tipsa) damerna på det lokala ålderdomshemmet.{#lang_emotions_tongue_out}

• Anonym (?)

Vet ni vad! Glöm alltihop, Det är nog jag som är störd!

• Anonym

Ärligt talat så hade jag nog inte blivit särskilt tänd utav det.

Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?