• Anonym (?)

Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?

Upptäckte i datan att min sambo varit inne och sökt på "old women kissing her son" och old Tarts. Alltså män som har sex med betydligt äldre kvinnor. och då även incest son-mor?

Hur skulle ni reagerat på det?

• Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?
  • redneck girl

jag skulle inte vilja se eller vara med om något som har med incest att göra!!!
    sen att killar föredrar en äldre kärring är ju annan biff.

• LyckligtSlut
    Anonym (?) skrev 2010-03-15 14:51:28 följande:
    Vet ni vad! Glöm alltihop, Det är nog jag som är störd!
    Inte då... Men ger ett förvirrar intryck:)!
  • enny signatur
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-15 14:29:06 följande:
    WTF! Du startar en tråd 12.19 om att din man tittat på snusk som du inte visste att han tittat på. 13.07 skriver du ett inlägg där du meddelar att du gjort slut med honom. 13.24 kommer ett inlägg där du skriver att du fått otillräcklighetskänslor av att han tittat på snusk med äldre kvinnor och kominerat äldre och yngre kvinnor. Har jag missat något i den här tråden?
    honm skrev väl på sida 1 att de hade gjort slut sedan 1½ mån tillbaka?
  • Taryn

Hmm vet ej, jag tycker man far fantisera om vad man vill.. kan handa att han aldrig skulle ha det i verkligeheten utan bara en udda fantasi.. Sen kan han ju ha sokt pa det for skojs skull, fatt ett gott skratt av det!

• Anonym (tillåt)

vill han fantisera om äldre kvinnor medan ni knullar så är det ju bra, för det är ju flera år tills du är där så kommer han att fantisera om dig en dag.

• Anonym (hum)

Att han har varit inne på en sådan sida måste väl inte betyda att han verkligen tänder på det. Han kanske bara var nyfiken på vad sjutton det var för något. Mig händer det ofta att jag kollar på allt möjligt på internet, ALLT! Bara av ren nyfikenhet! Betyder inte att jag tänder på det eller är intresserad av det. Har man inget att göra och bara sitter vid datorn och klickar sig fram så kan man nog hamna på en massa märkliga sidor.

Sen så vet jag ju inte vad du och din kille har för historia...men det kanske inte spelar någon roll. En tanke från mig bara.

• Signy

Jag hade väl inte reagerat nämnvärt på om han varit inne på porrsidor och sökt på "older women" (värre om han skulle sökt på teens, om man nu ska rangordna) men när man lägger till "kissing son" så skulle jag absolut reagerat. Det mesta är ok när det gäller mig, men min gräns går vid djur, barn och incest. Skulle han korsa den gränsen, fantasier eller något annat, vore han körd i mina ögon.

Det är jag det.

• Anonym (?)
    Signy skrev 2010-03-15 19:01:26 följande:
    Jag hade väl inte reagerat nämnvärt på om han varit inne på porrsidor och sökt på "older women" (värre om han skulle sökt på teens, om man nu ska rangordna) men när man lägger till "kissing son" så skulle jag absolut reagerat. Det mesta är ok när det gäller mig, men min gräns går vid djur, barn och incest. Skulle han korsa den gränsen, fantasier eller något annat, vore han körd i mina ögon.Det är jag det.
    TACK, en som tycker som jag!!
  • Nenne76
    Anonym (?) skrev 2010-03-15 12:19:06 följande:
    Upptäckte i datan att min sambo varit inne och sökt på "old women kissing her son" och old Tarts. Alltså män som har sex med betydligt äldre kvinnor. och då även incest son-mor? Hur skulle ni reagerat på det?
    Jag hade reagerat-negativt.
  • MizzTez

nä, jag hde aldrig kunnat se min karl i ögonen igen, hade blivitt så äcklad så det finns inte ens ord för det. hade dessutom tryckt upp det i ansiktet på honom varje gång jag sett en äldre tant gå över gatan.. men bläää!
    kan karln inte fantisera om normala jävla saker så behöver han inte fantisera alls! söka vård är nog det enda rätta... *urk*

• Rynkigutanpåslätinuti

Problemet är hur filmer taggas på sidorna. Vill man se en äldre kvinna och en yngre man ha sex så är de oftast taggade "mother son". Äldre man yngre kvinna har samma problem. Det finns en hel filmserie med filmer där mor och dotter har sex med någon snubbe. De påstås vara mor och dotter och dessutom amatörer som vill testa att göra porrfilm. Ingenting av det är naturligtvis sant.

Jag kan tänka mig fantasin att tillsammans med min fru "lära upp" en yngre kvinna eller man. Vill jag se något liknande kommer sökhistoriken se väldigt konstig ut.

Ni ska alltså inte kolla sökhistoriken om ni vill veta vad era respektive har för fantasier. Ni ska inte heller bry er om filmernas titlar. Det är vad de gör i filmen som är intressant.

Den kvinna som fantiserar om att ha sex med flera män kommer säkert att ha med "gangbang" som sökbegrepp. Detta betyder inte att hon fantiserar om eller vill bli brutalt påsatt av en massa män irl.

• Mad as snow

Jag hade brytt mig så till den grad att jag hade intresserat mig för det, det vill säga att jag hade ställt lite frågor tror jag. Men på det stora hela är han fri att titta på vilken porr han vill (att jag utseluter barn- och djurrporr ur detta kanske bör tilläggas), och hans fantasier är hans. Jag har själv rätt nasty fantasier så jag skulle inte dåna av chock direkt.

Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-15 22:24:03 följande:
    Problemet är hur filmer taggas på sidorna. Vill man se en äldre kvinna och en yngre man ha sex så är de oftast taggade "mother son". Äldre man yngre kvinna har samma problem. Det finns en hel filmserie med filmer där mor och dotter har sex med någon snubbe. De påstås vara mor och dotter och dessutom amatörer som vill testa att göra porrfilm. Ingenting av det är naturligtvis sant.Jag kan tänka mig fantasin att tillsammans med min fru "lära upp" en yngre kvinna eller man. Vill jag se något liknande kommer sökhistoriken se väldigt konstig ut.Ni ska alltså inte kolla sökhistoriken om ni vill veta vad era respektive har för fantasier. Ni ska inte heller bry er om filmernas titlar. Det är vad de gör i filmen som är intressant.Den kvinna som fantiserar om att ha sex med flera män kommer säkert att ha med "gangbang" som sökbegrepp. Detta betyder inte att hon fantiserar om eller vill bli brutalt påsatt av en massa män irl.
    Ett mycket klokt inlägg i debatten. Värt att tänka på.
  • honkie
    Mad as snow skrev 2010-03-16 00:01:49 följande:
    Jag hade brytt mig så till den grad att jag hade intresserat mig för det, det vill säga att jag hade ställt lite frågor tror jag. Men på det stora hela är han fri att titta på vilken porr han vill (att jag utseluter barn- och djurrporr ur detta kanske bör tilläggas), och hans fantasier är hans. Jag har själv rätt nasty fantasier så jag skulle inte dåna av chock direkt.
    gah! din lilla snuskis ;)
    jag vet att du hade velat se mig i blöja!
  • Mad as snow
    honkie skrev 2010-03-16 00:47:08 följande:
    gah! din lilla snuskis ;)jag vet att du hade velat se mig i blöja!
    Ja vi kan ju börja där åtminstone.
Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?