Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?

Upptäckte i datan att min sambo varit inne och sökt på "old women kissing her son" och old Tarts. Alltså män som har sex med betydligt äldre kvinnor. och då även incest son-mor?

Hur skulle ni reagerat på det?

• Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?
  • Anonym (?)

Det som också upprör mig att han har suttit uppe vid datan på nätterna och sagt att han spelat dataspel när jag VETAT att han ägnar sig åt sex vid datan istället för med mig, det har gjort så ont så länge. Men någonstans hoppades jag att jag skulle ha fel, nu när jag efter 4 åt fått reda på sanningen gör det ont...

och visst vi har nu separerat sedan 1 ½ månad tillbaks men det gör ändå ONT,

och jag är rädd för incest!

• Anonym (?)
    Anonym (usch) skrev 2010-03-15 12:46:51 följande:
    jag tror inte att du behöver vara rädd för incest faktiskt... de jag fick reda efter min sambo LADDAT HEM FILMER DÄR KVINNOR LÄR UPP SINA DÖTTRAR HUR MAN BETER SIG I SÄNGEN (lät de bättre????) så fick jag reda på att han som 23 år legat med en 14-åring under ett uppbrott vi hade...så de är ju bra att han i alla fall tänder på äldre kvinnor, än yngre flickor...
    Ja, det känns ju mer acceptabelt!
  • Anonym (?)
    Clobberella skrev 2010-03-15 12:50:58 följande:
    Beror på, tycker han att detta är en sexig fantasi rent allmänt (alltså när andra gör det i noveller eller fejkade porrfilmer) eller vill han ha sex med sin mamma?
    Nä det tror jag inte, han runkar och tittar på / läser om det..
  • Anonym (?)
    lykantrophona skrev 2010-03-15 12:54:25 följande:
    Låt folk ha sin porr ifred, så länge det inte är olagligheter, säger jag. Ifall jag skulle hitta något väldigt avtändande i min pojkväns dator skulle jag inte oroa mig i de flesta fall. Dessutom, tror du att paren i incestporr faktiskt är släkt?Och som sagt, det handlar nog mer om att det är spännande med det som är förbjudet, än att han faktiskt skulle ha sex med sin mor.
    men det är väl klart att jag inte tror...
  • Anonym (?)
    Anonym (hm) skrev 2010-03-15 12:55:21 följande:
    jag o min man har en öppen relation, alltså inte så, men vi pratar om ALLT..och han sa att när han var singel (andra killar har sagt samma sak).. till slut letar man efter värre o värre porr för vanliga porren tänder inte igång en till slut..i ditt fall ts, tror jag snarare att han tänder på dominansen som blir med äldre kvinna-yngre man, mor-son....han kanske rentutav gillar lite hårdare tag och önskar inget mer än att du ska vara den dominanta i sängen(lr var ni nu roar er någonstans)..men det kan du aldrig få reda på om ni inte pratar med varandra om det hela...
    oh nej, nu mår jag ännu sämre! Varför har han inte talat om detta för mig? Om jag hade vetat det hade jag ju kunnat påverka det! Han har inte nämt ett pip om att han skulle gilla dominans. om det nu är så fallet är )
  • Anonym (?)
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-15 12:59:36 följande:
    Vilken tur att det visade sig inte vara så då. Jag menar någon enstaka kanske man skulle kunna ha gömd i garderoben. Såna här saker spårar lätt ur så till slut kanske man har laddat hem ett tjugotal och så många garderober har vi inte.
    ha ha ha
  • Anonym (?)

Jag anser iallafall att han får ha vilka fantasier han vill.

Men eftersom han döljt dem för mig (och då menar jag inte att man mmåsete avslöja sin fantasi för sin partner).

jag menar bara det att hade han sagt vad han gillade så hade jag kunnat påverka vårt sexliv. Nu var det ju inte det enda problemet i vår relation men ändå!

Nu är VI över och jag tycker illa om honom och är glad att vara av med honom MEN ändå är jag så ledsen för att det tog slut...

• Anonym (?)

Detta har gett mig en grymt stor otillräcklighetskänsla..

• Anonym (?)

Vet ni vad! Glöm alltihop, Det är nog jag som är störd!

• Anonym (?)
    Signy skrev 2010-03-15 19:01:26 följande:
    Jag hade väl inte reagerat nämnvärt på om han varit inne på porrsidor och sökt på "older women" (värre om han skulle sökt på teens, om man nu ska rangordna) men när man lägger till "kissing son" så skulle jag absolut reagerat. Det mesta är ok när det gäller mig, men min gräns går vid djur, barn och incest. Skulle han korsa den gränsen, fantasier eller något annat, vore han körd i mina ögon.Det är jag det.
    TACK, en som tycker som jag!!
Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?