Inlägg från: Rynkigutanpåslätinuti |Visa alla inlägg
  • Rynkigutanpåslätinuti

Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?

Kan man ladda hem kvinnor. Är det gratis? Hur döljer jag för min fru att jag gjort det. Hon är jättebra på datorer och skulle säkert kunna se i den om jag laddat hem en kvinna.

• Rynkigutanpåslätinuti
    Rhoda Horswunce skrev 2010-03-15 12:27:57 följande:
    Å ena sidan: ush!Å andra sidan: Yes, han tänder på äldre kvinnor och kommer alltså att tycka att jag blir sexigare för varje år istället för tvärt om!
    Nix. Han kommer alltid tända på kvinnor som är lite äldre än du. Det är kört mao. Bara att dumpa.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (usch) skrev 2010-03-15 12:46:51 följande:
    jag tror inte att du behöver vara rädd för incest faktiskt... de jag fick reda efter min sambo LADDAT HEM FILMER DÄR KVINNOR LÄR UPP SINA DÖTTRAR HUR MAN BETER SIG I SÄNGEN (lät de bättre????) så fick jag reda på att han som 23 år legat med en 14-åring under ett uppbrott vi hade...så de är ju bra att han i alla fall tänder på äldre kvinnor, än yngre flickor...
    Nä det lät faktiskt sämre. {#lang_emotions_undecided}

Internet suger. Tur att det bara är en fluga.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Mandi74 skrev 2010-03-15 12:38:46 följande:
    Om inte annat så skulle hon väl undra vem kvinnan är som befinner sig i ert hem..
    Vilken tur att det visade sig inte vara så då. Jag menar någon enstaka kanske man skulle kunna ha gömd i garderoben. Såna här saker spårar lätt ur så till slut kanske man har laddat hem ett tjugotal och så många garderober har vi inte.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (?) skrev 2010-03-15 13:07:08 följande:
    Jag anser iallafall att han får ha vilka fantasier han vill.Men eftersom han döljt dem för mig (och då menar jag inte att man mmåsete avslöja sin fantasi för sin partner).jag menar bara det att hade han sagt vad han gillade så hade jag kunnat påverka vårt sexliv. Nu var det ju inte det enda problemet i vår relation men ändå!Nu är VI över och jag tycker illa om honom och är glad att vara av med honom MEN ändå är jag så ledsen för att det tog slut...

WTF! Du startar en tråd 12.19 om att din man tittat på snusk som du inte visste att han tittat på. 13.07 skriver du ett inlägg där du meddelar att du gjort slut med honom.

13.24 kommer ett inlägg där du skriver att du fått otillräcklighetskänslor av att han tittat på snusk med äldre kvinnor och kominerat äldre och yngre kvinnor.

Har jag missat något i den här tråden?

• Rynkigutanpåslätinuti

Aha! Ser i inlägg #9 att du skriver att ni separerat sedan 1,5 mån.

Jag tror inte han endast har haft det här som fantasi i de 4 år ni levt ihop. Han har säkert inte suttit och runkat alla gånger och hela tiden han sagt sig spela dataspel heller.

Varför är du rädd för incest? Den enda som är i riskzonen är väl hans mamma. Ska er dotter vara i fara får du väl sätta stopp. För om hans fantasier ska tolkas bokstavligt så kommer ju du att vara med när det händer.

Ska fantasierna inte tolkas direkt bokstavligt får du väl varna (eller tipsa) damerna på det lokala ålderdomshemmet.{#lang_emotions_tongue_out}

• Rynkigutanpåslätinuti

Problemet är hur filmer taggas på sidorna. Vill man se en äldre kvinna och en yngre man ha sex så är de oftast taggade "mother son". Äldre man yngre kvinna har samma problem. Det finns en hel filmserie med filmer där mor och dotter har sex med någon snubbe. De påstås vara mor och dotter och dessutom amatörer som vill testa att göra porrfilm. Ingenting av det är naturligtvis sant.

Jag kan tänka mig fantasin att tillsammans med min fru "lära upp" en yngre kvinna eller man. Vill jag se något liknande kommer sökhistoriken se väldigt konstig ut.

Ni ska alltså inte kolla sökhistoriken om ni vill veta vad era respektive har för fantasier. Ni ska inte heller bry er om filmernas titlar. Det är vad de gör i filmen som är intressant.

Den kvinna som fantiserar om att ha sex med flera män kommer säkert att ha med "gangbang" som sökbegrepp. Detta betyder inte att hon fantiserar om eller vill bli brutalt påsatt av en massa män irl.

Svar på tråden Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?