Hur skulle ni reagera på om er man hade denna fantasi?
Kan man ladda hem kvinnor. Är det gratis? Hur döljer jag för min fru att jag gjort det. Hon är jättebra på datorer och skulle säkert kunna se i den om jag laddat hem en kvinna.
Kan man ladda hem kvinnor. Är det gratis? Hur döljer jag för min fru att jag gjort det. Hon är jättebra på datorer och skulle säkert kunna se i den om jag laddat hem en kvinna.

WTF! Du startar en tråd 12.19 om att din man tittat på snusk som du inte visste att han tittat på. 13.07 skriver du ett inlägg där du meddelar att du gjort slut med honom.
13.24 kommer ett inlägg där du skriver att du fått otillräcklighetskänslor av att han tittat på snusk med äldre kvinnor och kominerat äldre och yngre kvinnor.
Har jag missat något i den här tråden?
Aha! Ser i inlägg #9 att du skriver att ni separerat sedan 1,5 mån.
Jag tror inte han endast har haft det här som fantasi i de 4 år ni levt ihop. Han har säkert inte suttit och runkat alla gånger och hela tiden han sagt sig spela dataspel heller.
Varför är du rädd för incest? Den enda som är i riskzonen är väl hans mamma. Ska er dotter vara i fara får du väl sätta stopp. För om hans fantasier ska tolkas bokstavligt så kommer ju du att vara med när det händer.
Ska fantasierna inte tolkas direkt bokstavligt får du väl varna (eller tipsa) damerna på det lokala ålderdomshemmet.
Problemet är hur filmer taggas på sidorna. Vill man se en äldre kvinna och en yngre man ha sex så är de oftast taggade "mother son". Äldre man yngre kvinna har samma problem. Det finns en hel filmserie med filmer där mor och dotter har sex med någon snubbe. De påstås vara mor och dotter och dessutom amatörer som vill testa att göra porrfilm. Ingenting av det är naturligtvis sant.
Jag kan tänka mig fantasin att tillsammans med min fru "lära upp" en yngre kvinna eller man. Vill jag se något liknande kommer sökhistoriken se väldigt konstig ut.
Ni ska alltså inte kolla sökhistoriken om ni vill veta vad era respektive har för fantasier. Ni ska inte heller bry er om filmernas titlar. Det är vad de gör i filmen som är intressant.
Den kvinna som fantiserar om att ha sex med flera män kommer säkert att ha med "gangbang" som sökbegrepp. Detta betyder inte att hon fantiserar om eller vill bli brutalt påsatt av en massa män irl.