• skånejag

Ni som får sprutor, svarar ni på några frågor

jag tycker det är halvkul med sprutorna, men man gör det ju ändå. Man hoppas ju att det ska leda till ngt gott. Började igår även med den som ska hindra ägglossningen så nu är det två stycken var kväll. Ska in och kolla äggblåsorna på fredag. 

Igår pajade jag nog ett blodkärl på magen, men inte förrän idag på eftermiddagen har det blivit ett stort blåmärke. Tror kanske att byxorna tryckt på exakt där idag. 
    Nu när man påbörjat den här resan, som man inte än iaf ser ngt slut på så kan man inte mer än beundra dem som orkar cykel efter cykel. Jag hoppas dock oxå att vi ska orka kämpa så länge som behövs. 

• skånejag
    Finmamma skrev 2010-04-16 13:40:27 följande:
    Ni som tar sprutor, gör ni det för att ni INTE fick ÄL av Pergo eller för att ni fick äl men blev inte gravida?!? Skånejan: Hur gick det för dig? var där några fina äggblåsor? Lycka till alla!!      
    Jag har inte ens provat pergo, utan jag har ÄL av mig själv. Det är bara det att det inte vill bli ngn liten (inget fel på mannen heller). Nu får vi lite hjälp på traven så får vi se vad det ger. Det ska vara 29% att det tar sig på föra IVF.
Svar på tråden Ni som får sprutor, svarar ni på några frågor