• Anonym (H)

Stön/skrik eller inte vid sex?

Min kille vill att jag stönar mer när vi har sex...jag låter inte så mycket, bara när det går för mig. Jag gillar iofs när han låter, tycker det är sexigt. Men det känns inte naturligt för mig, utom när det går, men då låter jag liksom av mig själv, det bara händer...ska jag fejka? Han tycker inte att det gör något om jag fejkar ljud, men för mig blir det lite konstigt. Hur göra? Hur vill ni ha det? Låta, inte låta? Hans dröm är att jag skriker när det går för mig...

• Svar på tråden Stön/skrik eller inte vid sex?
  • Anonym (Kåt & Lycklig)

Tja, jag låter nog rätt mycket, det bara blir så, liksom... gillar att höra min karl njuta också! {#lang_emotions_smile}

Vet inte riktigt om jag har nån lösning på ditt problem... testa lite och se hur det artar sig! Gillar du det inte så är det väl bara för killen att acceptera att du helt enkelt inte låter så mycket!

• Anonym (tyst)

Jag tycker det är störande med en massa stön och stånk, min fd ville att jag skulle låta och helst skrika, själv lät han som ett jäkla ånglok. Tja, det tog ju slut (jag bröt upp) inte pga ångloket, utan han var sket ärlig sagt i vad jag kände och tyckte (det var han som ansåg att man skulle testa t.ex nasty sex).
    Att försöka styra hur jag skulle känna för sex och styra mig för övrigt dödade mina känslor totalt för mig.
    Så jag hade gjort klart för honom, är det så viktigt att jag beter mig i sängen på hans sätt, då är det lika bra att man bryter.
    Jag har varit för styrd en gång i tiden, så jag är nog väldigt bränd.

• varmakramar

Stön och mmm-anden skall vara spontant, annars kan det kvitta.

• ShanghaiLily

Tycker du att det är obekvämt att stöna bara för stönandets skull (ja löjligt blir det då) så kan du väl kosta på dig att flåsa fram några "du är så skön" -stön ibland eller nåt annat. Då blir han säker både smickrad och tänd.

Jag förstår att det kan kännas nojigt att ha sex med nån som är tyst som en mus. Hur vet man då vilken grad av njutning den andra har just då?

Hemma med småbarn i huset är det väldigt tyst, men mycket koncentrerat flås under akten. Fan jag saknar att få låta utan att behöva tänka på att man måste smyga hela tiden!

• Clobberella

Man stönar väl om det är befogat? Hur kul är det att fejka liksom...

• DanielG

Om du tycker det är skönt kan du väl stöna lite för att visa det för honom. Säg till honom hur skönt det är (stöna fram det) för det gillar han nog.

Det skall dock inte gå till överdrift. Ni måste kolla denna film..haha

www.thatsphucked.com/post/2008/08/Loudest-Orgasm-Ever.aspx

(en porrfilmssnutt med "loudest orgasm ever". Ta dem på orden! :)

• redneck girl

kommer de inte spontant,så.....blir det ju bara konstgjort och helt fel.
    vi låter nog en del helt naturligt när vi håller på;)

• Chokladflis
    DanielG skrev 2010-03-16 10:41:40 följande:
    Om du tycker det är skönt kan du väl stöna lite för att visa det för honom. Säg till honom hur skönt det är (stöna fram det) för det gillar han nog. Det skall dock inte gå till överdrift. Ni måste kolla denna film..haha www.thatsphucked.com/post/2008/08/Loudest-Org... (en porrfilmssnutt med "loudest orgasm ever". Ta dem på orden! :)
    HAHAHAHAHAHAA!!
    Det roligaste är ju tjejens reaktion, hon börjar ju småskratta lite och titta mot kameran och sedan typ "slätar över det hela" genom att klappa och klämma lite på hans bröst, haha!!
    Fy faan vad han skrek och höll på ^
  • FruT81

Anonym:

Bra för dig att du blev av med honom!!!

Ts: om du inte gillar att stöna innan du får orgasm (för då gör man ju det automatiskt) kanske du kan viska lite i örat på honom vad du gillar att han gör med dig....det borde väl vara minst lika upphetsande för honom? 

• DanielG

Chokladflis: Ja, eller hur den var riktigt kul. Fan vad han skrek ut :) Lät mer som om han fick sin penis, eller sina kulor mosade. Hoppas han bor i villa och inte lägenhet säger jag. Man vet ju aldrig om det är fejk dock, men kul var det :)

FruT81: Eller hur. Att viska i örat eller med grötig röst säga att hon njuter av det han gör med henne är ju inte att göra till sig.

Satsa på dig själv, men runka aldrig aldrig i motvind
  • agnesokattis08

men kan du inte gny liksom då.. o flämta lite, eller Mmm´a som nån skrev tidigare.. man måste ju inte nödvändigtvis skrika men ha ögonkontakt med honom o låt han se att du njuter.. de kan oxå funka

• Jennie med ie

Jag föredrar naturliga läten, vare sig det resulterar i ganska lite av den varan eller ganska mycket. Fejkade onaturliga stöningar är mer avtändande än tystnad. fast lagom är bäst ;) och nån form av befräftelse liksom på att den andre tycker det är skönt vill jag allt ha..

• Anonym (tvärttttom)

kan vi byta killar? min kille kväver mig me kudden såfort ett ljus kommer ut.. får inte ens andas högt

• Anonym

Här är en som inte kan vara tyst, eller jag är inte tyst och sambon tycker om när jag stönar, det tänder honom, säger han. Jag skriker ju inte som en galning, men om det är riktigt skönt, så skulle det inte förvåna mig om grannarna hört mig få njutning ett flertal gånger. (bor i lägenhet). Kan inte vara så ''kul'' att ha sex med någon som är helt knäpptyst, tror inte jag skulle tycka det iaf. Sen så stönar jag inte för hans skull, utan för att det är skönt.

• Anonym
    ShanghaiLily skrev 2010-03-16 09:23:06 följande:
    Tycker du att det är obekvämt att stöna bara för stönandets skull (ja löjligt blir det då) så kan du väl kosta på dig att flåsa fram några "du är så skön" -stön ibland eller nåt annat. Då blir han säker både smickrad och tänd. Jag förstår att det kan kännas nojigt att ha sex med nån som är tyst som en mus. Hur vet man då vilken grad av njutning den andra har just då? Hemma med småbarn i huset är det väldigt tyst, men mycket koncentrerat flås under akten. Fan jag saknar att få låta utan att behöva tänka på att man måste smyga hela tiden!
    Att behöva smyga är ju ganska tändande ändå. Man vet att man måste vara tyst som en mus, fast det är svårt.
Svar på tråden Stön/skrik eller inte vid sex?