• Pumpis

Alla i v.5 Hur mår ni?

Heeej!
    Grattis! Jag plussade imorse och beräknar FL till 20/11 .Känns helt overkligt, vet inte om det är på riktigt ännu.. Jag har en liten tjej som oxå är född i november ( 2006:a) så det blir åter igen en novemberbebis. Måtte det gå vägen, jag blir så nojjig, blev gravid så fort vi beslutade oss för att försöka igen. HELT OTROLIGT.
    Jag mår uselt men det beror oxå på att jag gå på pencillin ( halsfluss) annars är det mest märkbara att jag har en otrolig molvärk hela tiden, trodde mensen var på väg ett tag men så... jippi!
    Min dotter förlöstes med akut snitt, pga jag aldrig öppnade mej tillräckligt så jag ser inte direkt fram emot förlossningen, det får bli en senare diskussion med barnmorskan..
    hur mår du själv??

• Pumpis

Hej alla
    roligt att höra allas beskrivnignar såhär tidigt, Själv har jag kännt mig jäkligt sur precis som du Maggan24.. undrade om det var en extrem PMS men så blev det ju ett plus sen . Jag väntar som sagt andra barnet och jag känner mej uppsvullen som sjutton , känner mej riktigt tjock REDAN. Och den här gången är jag inte lika vältränad som med första.. hann inte gå ner alla kilon ( hann o hann det gick tre år och jag lyckades inte rättare sagt) så min startvikt är betydligt högre. Men men vikten får man ta sen. Bara det går bra för oss alla! ta hand om magarna !

Svar på tråden Alla i v.5 Hur mår ni?