• lajsa01

Alla i v.5 Hur mår ni?

Plussade igår, varit på samtal med bm idag! inskrivning på tisdag :) är överlycklig!
    det ända jag känner är trötthet & en väldigt molande värk i magen. kissnödig!
    inget illamående. :) (kanske kommer!?)

Tycker min mage är jätte stor för att snart gå in i V.6...Någon mer som det syns på??

Grattis till alla som plussat :)

• lajsa01

stormamman: åh vad kul att det inte bara är min mage som syns! tycker det synd jätte tydligt att man är gravid, så bli svårt att dölja det ett tag till..
    När ska man börja berätta för vänner osv? Har iaf berättat för hela min familj som grät & blev överlyckliga :) Dock vänta vi någon vecka till med att berätta för min pojkväns familj!
    Känns jätte tidigt ännu men det bara klia i fingrarna av alla bebis kläder osv.. kanske dumt att börja kolla o köpa sånnt redan!?
    Är ju så många tankar i huvudet nu så man är ju helt konstig!!! ;)

Hur lägger man in bilder här?? Hade varit jätte kul att se lite hur andras magar se ut nu i V.5 så man kan jämnföra lite.! :)
    någon som ha tips på hur man sluta röka? Jag ha rökt i ca 12 år & ha FRUKTANSVÄRT svårt att sluta.... Vill verkligen sluta för bebis skull, men lättare sagt än gjort. :(

Kram till alla :)

Svar på tråden Alla i v.5 Hur mår ni?