Inlägg från: Lyckliga Fröken |Visa alla inlägg
  • Lyckliga Fröken

Alla i v.5 Hur mår ni?

Får jag oxå hoppa in här?!

Jag är i v 5 (4+0) och har sjukt ont i brösten, ont i huvudet och mår illa lite från och till... speciellt när jag äter bröd.

Detta är mitt tredje, men min sambos första... han är överlycklig!! Mitt ex vet ännu inget, inte barnen heller... Är dock väligt nervös inför att tala om detta för de andra barnens pappa, som inte släppt mig helt.

Men jag är lycklig

Duvan 02-07-30 Trollet 07-02-13 Frö BF 10-12-04
  • Lyckliga Fröken

Jag hade inga problem med illamående med mina andra graviditeter... Och båda var flickor
    Eller ja... liiite med min andra tjej, men ingenting att klaga på.

• Lyckliga Fröken

En liten fråga till er som fått halsbränna tidigt...

Jag är i vecka 5 och har haft halsbränna i två dagar... Speciellt när jag äter bröd eller något med vitlök... Är det normalt att få det så tidigt?

Har två barn sedan tidigare, men då kom halsbrännan i 7-8 månaden

• Lyckliga Fröken

Jag väntar oxå mitt tredje 4+1 idag

Jag har som "mensvärk" väääldigt ont i brösten, och är otroligt trött...

Man börjar nog bli lite nojjig med den här värken...bara det går vägen...

• Lyckliga Fröken

Ja, GRATTIS till oss!!!! {#lang_emotions_flower}

• Lyckliga Fröken

Hej alla!!
    Jag har inte varit inne här på länge...har inte mått så bra. Mår rejält illa ibland, men mitt psyke... Detta blir mitt tredje barn, men min sambos första och jag borde sväva på rosa moln av lycka... Men det blev helt tvärtom Ångest för mina andra troll, oro osv... Men nu har vi pratat och pratat och pratat... och kommit fram till att allt kommer bli bra Varför skulle det ine bli det?!
    Så nu ska jag glädja mig över min graviditet som nu är 6+1 idag Tror vi i alla fall. Fick tid för VUL/UL den 4 maj (!) för att fastställa tiden...

Annars har jag enorma bröst, som inte direkt var små innan, mår illa och en mage som är så uppblåst så att jag ser ut som om jag är i 4 månaden

Ni som oxå väntar ert tredje... hur ser era magar ut? 

Svar på tråden Alla i v.5 Hur mår ni?