Alla i v.5 Hur mår ni?
Hej!
Plussade idag 4+0 & känner inget mer än trötthet som jag tror/trodde berodde på att jag börjat jobba mer!! Får se hur det utvecklas
Har fortf inte fattat riktigt
Hej!
Plussade idag 4+0 & känner inget mer än trötthet som jag tror/trodde berodde på att jag börjat jobba mer!! Får se hur det utvecklas
Har fortf inte fattat riktigt
Tack, jo jag vet, men det är så svårt att tro det nu
Nej det är det tredje
Mina test var mycket starka igår, idag har jag inte tagit nått mer, men är sugen
4+1 idag & är super trött.....kan inte sova för mycket
Tråkigt Cloudberry vet hur det känns, men det är bra som du tänker, inget att göra åt, bara på att igen...
Grattis mikaela
Här pratas det på
Glad påsk på er!!
Här händer inte mycket i symptom väg, fortf trööööött, magen svullnar när jag ätit....mådde lite illa igår kväll, får se om det kommer ikväll med....
Berättade idag för blivande farmor mfl om pyret i magen, glada blev dem, farmor blev stum kan man säga hihihi
Jag har inte haft några problem med testlagrets stickor ele clearblue....testade på BIM-1 & fick starka & klara streck. Idag var det super starkt, nästan starkare än kontroll strecket
Lycka till med alla VUL & inskrivningar snart
Har fortf mest trötthet som symptom....men ska väl vara glad för det
Har faktiskt inte kollat min vikt, men har inte varit så super hungrig på sistone så den står nog still!
Jag är i vecka 6+0 idag. Och jag är fortfarande helt slut, alltså trött. Inte så mycket mer än det, men det är rätt jobbigt ändå. Har ingen ork till nånting typ. Brösten spänner en aning,men inte särskilt mycket.
Tycker tiden går sakta nu
Ska på hälsosamtal på torsdag, då får vi reda på vår inskrivningsdag