• Anonym (frigid???)

Frigid?? Funkar sex bara med tjack??

Jag älskar min sambo sen 3-4 år...men sexluste har lixom avtagit. Jag "ställer upp" ca 1-2 ggr vecka för hans skull. Det e taskigt,men jag vill ju ha honom. ALLA andra saker funkar mellan oss, och vi vill dela livet. Har försökt både romantik, filmer och droger....men jag vill inte att det ska va så kontlat...vad göra?? Fler??

• Svar på tråden Frigid?? Funkar sex bara med tjack??
  • Marie N

Juice...Tjack ökar ju sexlusten något helt otroligt...iallafall så länge det inte är ett missbruk..

• Juice

Jo men jag skriver" i längden"! Jag har ju ingen aning om hur mycket det handlar om här....

• Marie N

Juice...Jaja...lugna sig,lugna sig....
    Tror däremot att det måste gå VÄLDIGT lång tid innan man får noll sexlust av tjack men men

• Juice

Jag är helt lugn *s* Har bara hört att en av biverkningarna av droger är att sexlusten försvinner och det har ju tydligen inte hjälpt iaf så kanske bäst att låta bli.
    Antar att ts inte använder p-spruta el piller och att det inte heller är anledningen.
    Då kan det ju helt enkelt vara så att vardagen har blivit rutin kanske.
    Ett tips ( om ni inte testat det ) som funkade för mig o mitt ex var att vi började skicka sex sms. Mitt på dagen tex när jag visste att han jobbade började jag skicka små antydningar och trappade sen upp under dagen. Och medan jag gick där o funderade på nästa mess så blev jag själv oxå kåt som f-n. Så när vi väl kom hem från jobben var vi som kaniner efter att ha haft "förspel" i flera timmar

• anjeli

människor reagerar på tajck väldigt olika, vissa tappar lusten helt... utan att för den delen vara missbrukare

• Anonym (frigid???)

Tack Marie N, du verkar hajja vad det handlar om. Men det är ju inte bra i längden...så sant, så sant....men mysigt.

• Marie N

TS...Förstår dig helt klart när det gäller tjacket och sex.....
    MEN....som sagt....det är ju inte bra i längden.Och den sexlusten man får på tjack är ju fasen inte normal nånstans

Seriöst,ta inte tjack i samband med sex.För då kommer ett vanligt onsdagsligg utan tjack vara supertråkigt...du kommer förstöra den vanliga sexlusten.Och om din kille också tar tjack i samband med sex kommer det komma en dag han knappt får upp den utan tjacket i kroppen...Så mitt råd är nog att försök att glöm att du ens har haft sex påtänd... och ha sex som de flesta andra....dvs....nykter,ren och förälskad

Lycka till!

• idiotblondinen

Anledningen till att sexet är så bra på tjack är att man blir så primitiv!

Min teori!

För visst fan är det bra. *saknar*

• pelleOplutt

testa o juffsa på E i så fall.. det har jag hört ska va SJUKT bra!

men som med alla droger ska man ta avtändningen sen som suger på fel sätt!!

• Marie N

Men...vad är det här ...ni sitter väl ändå inte o propagerar??

idiotblondinen??pelle pluu??

• dutten

Antingen börja jag bli gammal eller så är det nått annat.
    Men jag fattar inte är det vanligt att ta tjack eller andra droger innan man har sex?

TS
    Kan bara säga att det bästa sexet jag haft är när jag vatt fullt nyket kär som en klockarkatt och rusig av dofterna av oss.
    Efter att i "ungdomen" haft sex full o knappt kommit ihåg det dagen efter lovade jag mig själv att det fick vara.
    Jag kan förstå din önskan att tillfredställa din man, men eftersom jag tycker att det låter som att du gör ett övergrepp på dig själv bör du nog inte ställa upp.
    Ett tips som kanske låter "torrt" är att tillsammans bestämma att ni inte få ha sex på x dagar/veckor att ni tex få tillfredsställa varandra men att ingen penetrering får förekomma.
    På så vis kan spänningen er emellan byggas upp igen.
    lycka till
    dutten

• idiotblondinen

Marie N: Ups! *smiskar mig själv*

• Nutz

Ni är bra härliga!
    Kör med raka rör hela tiden
  • Anonym (spännande)

Ts:
    Lek en lek. Det är lättre att föreslå för sin kille än att säja att du tappat lusten.
    (1) När ni smeker varandra så får ni tex inte absolut inte röra varandras organ inga kyssar bara berörning, gör detta i en vecka....
    jag lovar det blir rätt frustrerande tillslut...helt plötsligt så börjar man att fantisera och blir tokk*t.
    (2)Nästa vecka går ni ett steg längre ligg nära varandra och känn varandras mot varandra nakna men var noga med att det aldrig blir samlag.
    Nu är ni snart så tokiga så det inte går att låta bli

behöver ju givetvis inte vara en vecka i taget exakt men under en tid så att man får tillbaka längtan.
    SMS är kanon
    Vi har också köpt ett spel som heter Karmasutra, snacka om spänning för en kväll.
    Det är nog viktigt att du får honom att förstå att du inte kan bli stressad av att han vill och inte du. Prata med varandra om ni kan
    Jag och min sambo kan prata om allt som har med sex att göra och jag har aldrig haft ett bättre sexliv än nu.
    Lycka till

Svar på tråden Frigid?? Funkar sex bara med tjack??