Kraniosynostos #10

LinaW: Tack för det... men det är så mycket bredare än på andra sidan... lite synd bara.
Skönt det iaf
Lycka till Amia01
Vi var på återbesök igår på SU... otroligt att man åker i 5h och sover en natt på hotell för 5min med läkaren. :-P Jag vet inte om han kollade något speciellt heller... han bara tittade på huvudet och kände väldigt lätt och fort... sen var det över :-P
Undra om de betalar hotell om vi bara ska ner på ett 10min återbesök? Jag chansade på att de inte kan kräva att vi åker mitt i natten för att komma fram till Gbg 8.30 på morgonen
Amia01: Jag visste inte att de hade så ont Castor somv bra både på SU och hemma... de sa att de brukar sova mycket efter op. Han fick ju morfin när han var ledsen eller pulsen gick upp... sen när vi åkte hem fick han lite SUPP nån gång sen var det bra. Vi lät honom ligga på en mjuk vuxenkudde (dun) och hade höjt sängen lite i fram och lagt en ihoprullad filt under baken så han inte skulle glida ner. Han sov så tills vi tyckte att svullnaden hade gått ner. Tråkigt att han har så ont stackarn... men som mrsjo säger så blir det nog snabbt bättre